[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با پرداخت نقدی مشمول ۲۰ درصد کاهش عوارض شوید، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز، امید گشتاسبی مدیرکل تشخیص و وصول درآمد گفت: با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر اجرای طرح پلکانی کاهش عوارض به پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض ساختمانی و شغلی و بهای خدمات از سوی شهردار شیراز، مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض خود تا هفتم مهرماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد کاهش عوارض خواهند شد.
گشتاسبی در ادامه افزود: مهلت بهره‌مندی از کاهش ۲۰ درصدی تخفیف عوارض از هشتم شهریورماه تا پایان هفتم مهرماه سال جاری می‌باشد. این تخفیفات تنها شامل آن دسته از مؤدیانی است که عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند که تا پایان سال به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند.
وی همچنین اظهار کرد: مؤدیانی که در این دوره اقدام به پرداخت حداقل ۷۰ درصد عوارض خود کنند، از ۱۲ درصد تخفیف این دوره و چنانچه حداقل ۵۰ درصد عوارض خود را پرداخت کنند، تنها می‌توانند از ۸ درصد تخفیف این دوره استفاده کنند. وی خاطرنشان کرد: این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی جهت ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض سالانه خود و تأمین نقدینگی شهرداری شیراز و بالطبع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت گرفته است. امید گشتاسبی مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات را عامل افزایش راندمان خدمات شهری دانست و اضافه کرد: پرداخت بهنگام عوارض، علاوه بر ایجاد خدمات پویا و پایدار، مسیر دستیابی کلان‌شهر شیراز به شاخصه‌های توسعه‌ را هموار ساخته و روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد. مدیرکل تشخیص و وصول درآمد در پایان گفت: شهروندان می‌توانند جهت پرداخت عوارض نوسازی ملک خود هم از طریق مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم از طریق سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز eshahr.shiraz.ir یا از طریق درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir اقدام نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی