[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

به ارتقای سرمایه‌های اجتماعی می‌اندیشیم، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان به صورت مستمر در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز تداوم دارد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این مطلب گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در جهت کسب رضایت مردم، تکریم ارباب رجوع، پیگیری و حل مشکلات و درخواست‌های شهروندان، دیدار چهره به چهره به صورت منظم و مستمر در مناطق یازده‌گانه شهرداری با حضور ناظر شورا در منطقه، شهردار شیراز و دیگر مدیران شهرداری صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.
وی افزود: ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و باکیفیت‌تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می‌گیرد و این نشست‌های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد. وی این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی و ارتباط دوسویه، مؤثرترین راه شناسایی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می‌توان در پاسخ‌گویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.
سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته‌بندی و اولویت‌بندی درخواست‌ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی