[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

آینده آلومینیوم با رحمتی روشن است، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، سید‌مهدی رحمتی آینده روشنی در مربیگری خواهد داشت.
وحید محمدزاده درباره عملکرد خوب آلومینیوم در 11 هفته گذشته و قرار گرفتن در رتبه پنجم گفت: خدا را شکر می‌کنیم که با شرایط خوبی وارد تعطیلات شدیم هر چند که تعطیل نشدن بازی‌ها می‌توانست به سود تیم ما باشد. ما لیگ را با نتایج خوبی شروع نکردیم و در چند بازی بدشانسی آوردیم، اما شرایط برای ما از بازی با ملوان تغییر کرد و خدا را شکر توانستیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.
مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به ‌این پرسش که هدف شاگردان رحمتی در فصل جاری دستیابی به کدام جایگاه است، تأکید کرد: چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. ما نباید بابت ‌این نتایج مغرور شویم، چون راه سختی تا پایان لیگ در پیش خواهیم داشت. تمام هدف ما ‌این است که بهترین رتبه را به دست بیاوریم.
وی راجع به آمار فوق‌العاده آلومینیوم و ‌اینکه آن‌ها در هشت مسابقه گلی دریافت نکرده‌اند، اظهار داشت: ‌این به‌خاطر مسئولیت‌پذیر بودن تمامی ‌بازیکنان است و فقط نمی‌توان خط دفاعی یا دروازه‌بان را عامل اصلی دانست. همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا تیم گل نخورد و ‌این موضوع برای ما بسیار مهم است. بازیکنان ما امسال واقعاً نمایش خوبی داشتند و چند بازیکن از آلومینیوم ‌این شایستگی را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند. محمدزاده در مورد کار کردن زیر نظر سیدمهدی رحمتی خاطر نشان کرد: رحمتی روی کارش وقت می‌گذارد و مطمئناً آینده روشنی در مربیگری خواهد داشت. همه بازیکنان از کار کردن با‌ این مربی احساس خوبی دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی