[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گواردیولا: یک‌بار قهرمانی، کار خاصی نیست!، روزنامه شیراز نوین


پپ گواردیولا عنوان کرد تیمش باید جام‌های بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا برنده شود. به گزارش فوتبال 360، پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، تیمش را برای قهرمانی‌های متعدد در لیگ قهرمانان اروپا به مبارزه طلبید و عنوان کرد: یک‌بار قهرمانی در این رقابت‌ها اتفاق ویژه‌ای نیست. منچسترسیتی روز سه‌شنبه در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف ستاره سرخ بلگراد می‌رود. 
منچسترسیتی در  مصاف با ستاره سرخ بلگراد به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت؛ این تیم برای اولین بار در تاریخ موفق شد فصل گذشته به عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. شاگردان گواردیولا که با غلبه بر سویا در سوپرجام اروپا، یک جام را در جیب دارند، لیگ برتر را  عالی آغاز کرده‌اند و همه امتیازات ممکن را به دست آورده‌اند. 
منچسترسیتی فصل گذشته و با پیروزی برابر اینتر در فینال، فاتح این رقابت‌ها شد، اما گواردیولا عنوان کرد با وجود اینکه به این قهرمانی افتخار می‌کند، اما تیمش برای اینکه در بین تیم‌های پرافتخار تاریخ نامی برای خود دست و پا کند، باید عناوین قهرمانی بیشتری در این رقابت‌ها به دست بیاورد. 
گواردیولا در مصاحبه خود پیش از بازی روز سه‌شنبه گفت: «می‌خواهم بگویم کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان عالی بود و برای اولین بار در تاریخ موفق به این کار شدیم، اما این فقط یک قهرمانی بود. خیلی از تیم‌ها ۲ بار، ۳ بار، ۴ بار، ۵ بار یا حتی بیشتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند؛ به طور کلی کار خاصی انجام نداده‌ایم؛ پس باید در اولین قدم در برابر یک تیم پرسرعت و قوی، پیروز شویم. برنده شدن در اولین بازی همیشه مشکل است، اما برای پیروزی وارد میدان می‌شویم. باید بازی‌های مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بعد از آن سعی کنیم برای بار دیگر در این رقابت‌ها قهرمان شویم. همین مسئله برای ستاره سرخ هم وجود دارد، برنده شدن در بازی به سطح بازی ما بستگی دارد. ما خوشحالیم به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها حضور داریم و چنین چیزی به شما اجازه اشتباه کردن نمی‌دهد.
همیشه در خانه قدرتمند هستیم؛ ۳ بازی و 9 امتیاز در این فصل در خانه آمار بسیار خوبی است. این، اولین قدم است و ما برای بُرد وارد میدان می‌شویم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی