[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهترین بارسای ژاوی روی صحنه، روزنامه شیراز نوین

بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان را با ارائه یک نمایش پر گل و جذاب افتتاح کرد. به گزارش فوتبال 360، هفته اول فصل 2024-2023 لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب آغاز شد و بارسلونا در اولین مسابقه خود در فصل جدید در ورزشگاه مونتجوییک به مصاف رویال آنتورپ بلژیک رفت و با ارائه یک نمایش دلپذیر موفق شد 5 بر صفر از سد حریف کم نام و نشان خود بگذرد. این دومین پیروزی پیاپی بارسا با 5 گل بود که به خوبی سطح بالای تیم ژاوی اِرناندس در فصل جدید را نشان می‌دهد؛ ژاوی به لطف فعالیت بسیار خوب تیم لاپورتا در فصل نقل‌وانتقالات و به خدمت گرفتن ستاره‌هایی همچون فلیکس و کانسلو در روز پایانی، ترکیبی از بازیکنان با کیفیت جوان و با تجربه را در اختیار دارد و بدون شک برای کسب تمام جام‌های ممکن به میدان خواهد رفت.
ژائو فلیکس با پیوستن به بارسلونا جان تازه‌ای گرفته است؛ این جوان 23 ساله پرتغالی در دیدار سه‌شنبه شب برابر آنتورپ نقش اصلی را ایفا کرد و با نمایش فوق‌العاده خود تأثیر بالایی در پیروزی تیمش داشت. فلیکس در دقایق 11 و 66 توانست دروازه حریف را باز کند و البته در دقیقه 19 با پاس خود باعث گلزنی لواندوفسکی شود. این نمایش قابل تحسین فلیکس، ژاوی را به تمجید از او پس از بازی وادار کرد: «به او گفتم هرچه ساده‌تر بازی کند می‌تواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند. او خصوصیات فوق‌العاده‌ای دارد؛ تواضع کافی برای تمرین و تلاش و هوش کافی برای درک بازی؛ در حال حاضر از شرایط و بازی خود لذت می‌برد و همین مهم‌ترین نکته است.»
ژاوی در مورد عملکرد تیمش در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان گفت: «نه تنها از نتیجه که از نوع بازی تیم، بسیار راضی و خوشحالم؛ مسابقه برابر آنتورپ و پیروزی برابر بتیس، بهترین سطح تیم از زمان حضور من روی نیمکت بارسا بوده و حفظ همین سطح، هدف ما در ادامه راه خواهد بود؛ بازی صبورانه و تحت فشار قرار دادن حریف از بالا، به شکلی که موفق به بازی سازی و خلق موقعیت نشوند. مطمئناً پیروزی‌های یک بر صفر هم خواهیم داشت، اما سبکی که در این بازی دیدید، مورد علاقه ماست.»


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی