[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

اولین گل جهانبخش در لیگ قهرمانان اروپا، روزنامه شیراز نوین

فاینورد با درخشش ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب نخستین پیروزی اروپایی شد. به گزارش ورزش سه، علی‌رضا جهانبخش با وجود اینکه در مسابقه سوپر جام و هفته دوم لیگ اردیویسه هلند حضور ثابت در ترکیب فاینورد داشت و در نخستین بازی فصل نیز به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در سه دیدار پیاپی تبدیل به نیمکت‌نشین کامل در تیمش شد که شرایط عجیبی برای او رقم زد، اما کاپیتان تیم ملی ایران سه‌شنبه شب توانست بازگشت شکوهمندانه‌ای به زمین داشته باشد.
تیم فوتبال فاینورد هلند که در سه هفته گذشته لیگ اردیویسه علی‌رضا جهانبخش را حتی یک دقیقه هم در زمین نداشت، سه‌شنبه شب هم در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا این بازیکن را با نظر آرنه اسلوت روی نیمکت خود می‌دید، اما ورود تعویضی او به زمین با پاسخ محکم ملی‌پوش ایرانی به سرمربی همراه بود.
پنالتی از دست‌رفته ایگور پایسائو برای فاینورد در دقیقه 65 کاری کرد تا آرنه اسلوت خیلی زود تصمیم به تغییر این بازیکن بگیرد و علی‌رضا جهانبخش را وارد زمین کند که این تغییر حکم پیروزی تیم هلندی را قطعی کرد.
علی‌رضا جهانبخش که در یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی خود در فصل 24-2023 لیگ اردیویسه موفق به گلزنی نشده و انگیزه زیادی برای انجام این کار در لیگ قهرمانان اروپا داشت، لحظاتی پس از ورود به مسابقه مقابل سلتیک اسکاتلند توانست با یک شلیک استثنایی دروازه را باز کند و تیمش را به گل دوم برساند.
فاینورد در دقیقه 76 حمله خطرناکی از سمت راست زمین تدارک دید که ارسال کوتاه آندری لینگر تعویضی را آلیستر جانستون، مدافع راست سلتیک به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به علی‌رضا جهانبخش برسد و این ستاره ایرانی با کنترل توپ و شوت روی پای دیدنی توپ را به تور دروازه بچسباند و نتیجه را دو بر صفر کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی