[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسی یک اعجوبه خجالتی است!، روزنامه شیراز نوین

دریک کلندر، دروازه‌بان اینترمیامی، از ویژگی‌های اخلاقی جالب لیونل مسی صحبت کرده است. به گزارش ورزش سه، مسی پس از پیوستن به اینترمیامی خیلی زود به ستاره اصلی و مهره کلیدی این تیم تبدیل شد و به آنها در فتح جام لیگز کاپ و صعود به فینال یو اس اوپن کمک کرد.
حضور او در این تیم برای بسیاری از بازیکنان اینترمیامی و خصوصاً ستاره‌های تیم ملی آمریکا ارزش زیادی دارند و آنها در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای این بازیکن فراهم کنند و از تجربیاتش استفاده کنند.
کلندر در گفت‌وگو با سایت یو اس اوپن درباره بازی کنار این ستاره آرژانتینی اظهار داشت: «او هم تیمی بسیار خوبی است؛ کمی خجالتی است و زیاد اهل صحبت کردن نیست. من همیشه به این فکر می‌کنم که این بازیکن به لیگ و کشوری کاملاً جدید آمده است و احتمالاً تلاش می‌کند با شرایط سازگار شود.
همه‌چیز برای او جدید است؛ بنابراین من تمام تلاشم را کردم تا کاری کنم که او احساس آرامش و خوشحالی داشته باشد. سعی کردم زیاد هیجان‌زده نباشم و فکر می‌کنم ما توانستیم رابطه عادی و استاندارد دو هم تیمی خوب را داشته باشیم.
من دیدم که او تا چه حد به فوتبال و این تیم متعهد است؛ در مدت زمان کوتاهی به یکی از ما تبدیل شد و توانست در درون و بیرون زمین همکاری خوبی داشته باشید. او فقط دوست دارد یکی از ما باشد؛ دوست دارد یکی از هم تیمی‌ها باشد و بسیار فروتن و متواضع است؛ این چیزی است که من احترام بسیار زیادی برایش قائل هستم.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی