[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ستاره آبی‌ها از فهرست تیم‌ملی خط خورد، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ ریس جیمز، ستاره چلسی، جایی در فهرست تیم‌ ملی انگلیس برای جام‌جهانی 2022 قطر نخواهد داشت.
مصدومیت بازیکنان انگلیسی در چند هفته اخیر به معضلی جدی برای گرت ساوت‌گیت و تیم ملی ‌این کشور تبدیل شده است و حالا به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث غیبت یکی از بهترین بازیکنان ‌این تیم در جام جهانی شده است.
اتلتیک خبر داده است که ساوت‌گیت به ریس جیمز اطلاع داده که جایی در فهرست تیم او برای حضور در قطر نخواهد داشت. جیمز روز سه‌شنبه به دعوت سرمربی سه شیرها به دیدار او رفت و به ‌این بازیکن گفته شد که از فهرست 26 نفره انگلیس خط خورده است. ‌این فهرست قرار است امروز پنجشنبه به صورت رسمی ‌اعلام شود.
ساوت‌گیت نمی‌خواهد با قرار دادن ‌این مدافع 22 ساله در فهرستش خطری را برای او ‌ایجاد کند چون ‌این بازیکن هنوز در حال طی کردن روند درمان پس از عمل جراحی زانو به دلیل مصدومیتی است که در بازی ماه گذشته برابر میلان به آن دچار شد.
آزمایش‌ها نشان داده بود که او از ناحیه رباط دچار مصدومیت شده است اما جیمز امیدوار بود که بتواند روند درمانش را به خوبی طی کند و به موقع برای حضور در جام جهانی آماده شود. او روز سه‌شنبه پس از مدت‌ها توانست در تمرینات چلسی حاضر شود.
یک متخصص به او گفته بود که تا آخر ماه جاری میلادی شانس بازگشت به میادین را دارد و با توجه به ‌این که بازی انگلیس برابر ولز در تاریخ 29 نوامبر برگزار می‌شود، جیمز امید داشت که بتواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.
اما ساوت‌گیت که علاقه زیادی هم به‌ این بازیکن دارد تصمیم گرفته است که او را از فهرست خط بزند. ‌این بازیکن به شدت از شنیدن ‌این خبر ناراحت شده اما چاره‌ای جز احترام گذاشتن به تصمیم سرمربی تیم ملی ندارد. او حالا به تمریناتش با چلسی ادامه خواهد داد. گفته می‌شود بازیکنان ‌این تیم که در جام جهانی حضور دارند، ماه آینده به ابوظبی سفر خواهند کرد تا اردوی تمرینی را در ‌این شهر برگزار کنند و جیمز نیز در ‌این اردو حضور خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی