[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

جهاد کشاورزی فارس رتبه برتر کسب کرد، روزنامه شیراز نوین

در بیست و ششمین دوره از جشنواره شهید رجایی، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی معرفی شد و از مجتبی دهقان‌پور رئیس این سازمان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این مراسم که با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار و احمدعلی افکاری رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی برگزار شد، لوح سپاس و تندیس یادبود جشنواره به دهقان‌پور اعطا شد.
سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی نیز حائز رتبه دوم در بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس شد.
اعضای تیم مؤثر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ نیز از سازمان جهاد کشاورزی استان فارس انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند که در این بین محمد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع، فریده کبیری رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و محمدتقی اسفندیاری کارشناس ترویج معرفی شدند.
در این مراسم از اداره کل امور عشایر استان فارس و سازمان تعاون روستایی این استان نیز به عنوان دیگر دستگاه‌های برتر در گروه تولیدی و خدماتی تجلیل شد.
در مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی از اداره کل دامپزشکی استان فارس نیز به عنوان دستگاه برتر در این استان تقدیر به عمل آمد.
در نحوه ارائه خدمات در میز خدمت نیز اداره کل دامپزشکی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس جزو دستگاه‌های برتر قرار گرفتند.
در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی نیز مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس در بین رتبه‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت.
شهرستان‌های برتر در ارزیابی عملکرد واحدهای اداری نیز معرفی شدند که در این میان شهرستان داراب حائز رتبه اول و شهرستان‌های مرودشت، اقلید و سپیدان رتبه‌های برتر این حوزه را به خود اختصاص دادند.
بیست و ششمین دوره از جشنواره شهید رجایی برای معرفی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برتر در استان فارس و تجلیل از کارمندان نمونه این استان در سالن سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شد و به کار خود پایان داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی