[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری یادواره شهدا در مناطق یازده‌گانه شهری شیراز ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به همت شورا و شهرداری، برنامه‌های مختلفی در سطح شهر اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ‏شهادت، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و همچنین روابط عمومی مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در تمامی شهر، با اقدامات انجام شده و آذین‌بندی و فضاسازی در سطح شهر شیراز حال و هوای دوران ‏دفاع مقدس را زنده کرده‌اند.
وی در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تشریح آن گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مناطق یازده‌گانه شهرداری، هر منطقه ۳ یادواره شهدای محلات به عنوان آبروی محله برگزار خواهند کرد. در ده محله از طریق سازمان فرهنگی و اداره ورزش و جوانان، ده یادواره شهدای ورزشکار برگزار می‌‏شود.
هاجری ادامه داد: با کمک پیشکسوتان و حوزه بسیج شهرداری مراسم تجلیل از ۲۵۰ بانوی شهید و ایثارگر برگزار می‌شود. با ‏همکاری دانشکده شهید باهنر و سازمان فرهنگی یادواره شهدای اساتید و دانشجو برگزار خواهد شد. مراسم ‏تجلیل از ایثارگران توسط مشاور ایثارگران شهرداری در محل موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: مراسم تجلیل ‏از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری در مرکز فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. موکب بزرگ ‏اربعین با همکاری قرارگاه احمد بن موسی(ع) سپاه فجر تا آخر هفته دفاع مقدس استمرار خواهد داشت.‏
محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه امسال ۳هزار نفر از جوانان از طریق شهرداری شیراز با همکاری قرارگاه احمد بن موسی(ع) به اردوهای راهیان نور ‏اعزام شدند، گفت: اعزام‌ها به جنوب و غرب در حال پیگیری است. با کمک به مؤسسه نشر آثار دفاع مقدس امسال ‏شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی