[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طوفان شبانه شاگردان نکونام علیه خطیر، روزنامه شیراز نوین

بازیکنان استقلال پنجشنبه شب با انتشار پیامی مشترک در اینستاگرام علیه مدیریت باشگاه موضع‌گیری کردند. به گزارش فوتبال 360، استقلال تهران بعد از آنکه در هفته چهارم لیگ برتر روز ششم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم‌نام خوزستانی خود قرار گرفت و به پیروزی یک‌گُله دست پیدا کرد، دیگر در مسابقه رسمی به میدان نرفته است.
آبی‌پوشان پایتخت بعد از آنکه مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی رسیدند، پنجشنبه برابر گل‌گهر سیرجان در مصافی تدارکاتی متوقف شدند. بعد از پایان دیدار دوستانه مقابل گل‌گهر، استقلالی‌ها تصمیم خود برای اعتصاب را علنی کردند و در پیامی در اینستاگرام آنها علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند و نسبت به بدعهدی مدیران باشگاه در زمینه مسائل مالی گلایه‌های تندی را مطرح کردند؛ آن‌هم در شرایطی‌که پیشتر در چندین نوبت جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه استقلال موضع گرفته بود و حالا به نظر می‌رسد که اختلاف میان مدیریت باشگاه و تیم فوتبال به اوج خود رسیده و بازیکنان هم از شرایط موجود رضایت ندارند!
استقلالی‌ها در بخش از پیام مشترک اینستاگرامی خود با اشاره به وعده‌های داده‌شده از سوی مدیریت باشگاه نوشتند: «شرايط بحرانی، وعده‌های پوچ و تو خالی، عدم جذب اسپانسر، پرداخت نشدن 30 تا 40 درصد از مطالبات فصل گذشته، واریز نشدن ریالی از قرارداد فصل جديد، عدم تعامل و احترام به مجموعه تیم، بی‌توجهی نسبت به مشكلات بازيكنان، انتشار اخبار جهت‌دار در فضای مجازی و رسانه و انواع و اقسام مشکلات ما را کاملاً ناامید و سرخورده کرده است».
شاگردان جواد نکونام که به شدت نسبت به مشکلات موجود در تیمشان گلایه‌مند هستند در ادامه پیام اینستاگرامی‌شان علیه مدیریت باشگاه توضیح دادند: «به احترام هواداران و نام استقلال، مدتی چشم روی مسائل زیادی بستیم، ولی این میزان از بی‌توجهی و بی‌اعتنایی نوبر است. تلاش کردیم در جلسه با مدیریت باشگاه مشکلات را مطرح و حل کنیم، اما درخواست مان برای جلسه رد شد؛ آنجا بود که فهمیدیم گوش شنوایی وجود ندارد و باید حرفمان را با شما بزنیم».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی