[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشکسوت فوتبال فارس چهره در نقاب خاک فرو برد، روزنامه شیراز نوین

پیکر پیشکسوت فوتبال  فارس در میان بدرقه شماری از ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش فارس تشییع شد و برای همیشه در دل خاک آرام گرفت.  
به گزارش ایرنا، زنده‌یاد جعفر نریمان در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد، آنهایی که دهه ۵۰ فوتبال فارس را به یاد دارند بدون تردید با چهره جعفر نریمان کاملاً آشنا هستند.
در این سال‌‌ها در فوتبال فارس جوانی با فیزیک مناسب بدنی در تیم فوتبال استقلال معرفی کرد که در تیم منتخب فوتبال فارس در مسابقات کشوری شرکت داشت.
او طی دوران بازی در باشگاه استقلال و همچنین در تیم منتخب فارس گل‌های فراوانی را به ثمر رساند.
زنده‌یاد نریمان پس از کنار گذاشتن فوتبال به صورت حرفه‌ای به جرگه معلمی رو آورد و به‌عنوان دبیر ورزش در آموزشگاه‌های شیراز خدمت کرد و به درجه بازنشستگی نائل شد؛ او چند سالی هم به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال فارس تجربه خود را در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داد.
محمد رضا نوحه خوان، پیشکستوت فوتبال فارس و از هم‌دوره‌های جعفر نریمان در حاشیه این مراسم گفت: زنده‌یاد نریمان همیشه در اردوی‌های فوتبال چهره شادی داشت و با اخلاق خوبش سعی می‌کرد به همه بازیکنان روحیه دهد و برای همین هم در فوتبال فارس چهره ماندگاری داشت.
زنده‌یاد جعفر نریمان ۲ فرزند دختر و پسر دارد؛  او حدود ۹ سال به دلیل عارضه مغزی در منزل بستری شد و عاقبت مقاومت این مهاجم خستگی‌ناپذیر شکست و پنج‌شنبه 30 شهریور طی مراسمی در ورزشگاه حافظیه شیراز با مداحی غلام‌حسین پیروانی، پیشکسوت فوتبال فارس با این فوتبالیست خوش‌اخلاق خداحافظی کردند و سپس در آرامستان دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی