[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

سرمربی یونایتد به دنبال جاسوس!، روزنامه شیراز نوین

اریک تن‌هاخ در مورد شایعه کتک‌کاری بین بازیکنان در رختکن حرف زد و گفت که مطمئن نیست خبر از داخل به بیرون درز کرده یا خیر. به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد پس از پنج بازی از لیگ برتر و کسب تنها 6 امتیاز در رده نازل 13 قرار دارد و در این شرایط فردا باید در زمین برنلی رده نوزدهمی به میدان برود. شیاطین سرخ در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان نیز به بایرن 4-3 باختند تا شرایط روحی بدتری پیدا کنند.
مربی هلندی یونایتد در نشست روز جمعه در مورد وضعیت تیمش گفت: «هری مگوایر مصدومیتی دارد، اما ما دوباره بعد از تمرین وضعیت او را بررسی خواهیم کرد؛ واران نیز تمرین خواهد کرد و ما خواهیم دید که در دسترس است یا خیر. امرابط و مونت نیز تمرین خواهند کرد و شرایطشان را بررسی می‌کنیم؛ این دسته از بازیکنان برای کوتاه‌مدت یا طولانی‌مدت بازی نکرده‌اند».
تن‌هاخ در مورد ناآرامی و تنش در رختکن اظهار کرد: «نمی‌دانم جاسوس داریم و این خبر از داخل به بیرون درز کرده یا نه، اما من نظر بازیکنانم را می‌دانم و آنها را می‌شناسم؛ همه می‌توانند پیشنهاداتی بدهند و ما با آن مشکلی نداریم. در یونایتد، شما باید در هر بازی پیروز شوید و همیشه همین‌طور بوده است؛ اگر برنده نشوید، حاشیه خواهید داشت. نگاه ما به بازی فرداست و معتقدم در لیگ برتر بازی ساده نداریم».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی