[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نروژی محبوب ماندنی شد، روزنامه شیراز نوین

باشگاه آرسنال به طور رسمی از تمدید قرارداد مارتین اودگارد خبر داد. به گزارش فوتبال 360، با اعلام رسمی آرسنال، مارتین اودگارد نروژی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده است. هرچند مشخص نیست تا چه سالی، اما به گفته منابع نزدیک به باشگاه اودگارد تا تابستان 2028 در جمع توپچی‌های لندن ماندگار خواهد بود. 
مارتین اودگارد سال 2015 در حالی که 17 ساله بود از «استرومسگودست» نروژ جدا و به تیم‌های پایه رئال مادرید پیوست؛ این نروژی خوش‌تکنیک طی 6 فصل پیوند خوردن با تیم‌های پایه رئال مادرید، نام خود را به‌عنوان یک استعداد درخشان مطرح کرد، اما بیش از 11 بازی برای تیم بزرگسالان انجام نداد. اودگارد بین سال‌های 2017 تا 2021 به صورت قرضی در هیرنفین، ویتسه، سوسیداد و آرسنال بازی کرد و در نهایت پس از رفت و آمدهای زیاد، ژانویه 2021 با قراردادی دائمی در آرسنال ماندنی شد.
حضور در آرسنال، آغاز دوران ثبات برای اودگار به شمار می‌رود؛ او سال گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن فصل آرسنال انتخاب شد. درخشش اودگارد در فصل 2023-2022 باعث شد نام او در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس نیز قرار بگیرد. کاپیتان جوان آرسنال پس از تمدید قرارداد خود به سایت رسمی آرسنال گفت: «امضای قرارداد جدید با آرسنال به دلایل زیادی برای من یه کار بسیار راحت بود؛ اول از همه پروژه‌ای که اکنون به‌عنوان باشگاه و تیم در حال انجام آن هستیم بسیار مهم است و دوست دارم بخشی از آن باشم. گذشته از این موضوع، جایی را پیدا کرده‌ام که توانسته‌ام در آن به ثبات واقعی برسم و آن را خانه خودم بنامم. داستان من شاید کمی متفاوت باشد، چون از 16 سالگی به باشگاه‌های مختلفی رفته‌ام. در آرسنال از همان روز اول حس بسیار خوبی داشتم و در حال حاضر خانه اصلی و نهایی من اینجاست و دوست دارم از تمام اعضای باشگاه تشکر کنم».
 این هافبک خلاق و بازی‌ساز و خوش‌تکنیک 24 ساله که تا به امروز 112 بار برای توپچی‌ها به میدان رفته در مجموع 27 بار برای تیمش موفق به گلزنی شده است و پس از اینکه توسط میکل آرتتا به‌عنوان کاپیتان اول آرسنال انتخاب شد در فصل 2024-2023 نیز رهبر اصلی توپچی‌ها خواهد بود.  

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی