[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استفاده از ظرفیت پیشکسوتان برای پیشرفت تکواندو لازم است ، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است؛ شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک‌های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه‌ریزی سطح به این سمت حرکت کند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شیراز، جلسه دیدار صمیمی سید کمال پاک فطرت، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با هیئت تکواندو شیراز به اتفاق اعضای هیئت و پیشکسوتان آن برگزار شد.
پاک فطرت در این جلسه پیرامون وضعیت این هیئت که باید با برنامه‌ریزی خوب در خور نام و شأن شیراز فعالیت کند، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت اعضا و پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون این هیئت لازم است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با یادآوری این مطلب که ورزش شیراز هنوز نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و در سال های قبل ورزش در شیراز مغفول واقع شده است، اظهار کرد: همان‌طور که شیراز و فارس به فرموده رهبر معظم انقلاب در قله است، در بخش ورزش هم باید با حرکت خستگی‌ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین‌المللی است، دست یابد.
وی ادامه داد: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد؛ لازم است هیئت تکواندو با برنامه‌ریزی سطح به این سمت حرکت کند.
پاک فطرت عنوان کرد: سالن تکواندو باید در اختیار هیئت تکواندو شیراز قرار بگیرد و در راستای تجهیز این سالن اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گام‌های مؤثری برمی‌دارد.
این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: باید از ظرفیت خوبی که مربیان این رشته دارند، بهره‌گیری شود تا بتوانیم قهرمانان بزرگی را در این رشته به کشور و جهان معرفی کنیم.
وی با اشاره به بخش بانوان این رشته هم گفت: فارس و شیراز در کسوت بانوان در رشته تکواندو مربیان خوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی بهتر در بخش بانوان هم ورزشکاران موفق و بزرگی معرفی کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ادامه داد: شیراز یک جهان‌شهر است و لازم است برای رسیدن به سطح اول کشور و دنیا، استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه تکواندو انجام شود؛ ورزش تکواندو در شیراز با ظرفیت خوبی که از لحاظ مربیان و بازیکنان هم‌اکنون در اختیار دارد و همچنین تربیت نسل جدید می‌تواند، به قهرمانی در المپیک برسد.
خاطر نشان می‌شود، جهانگیری، رئیس جدید هیئت تکواندو شیراز ضمن معرفی اعضا و پیشکسوتان به ارائه نقطه‌نظرات و گزارش فعالیت‌های هیئت مذکور پرداخت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی