[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

موفقیت آب منطقه‌ای فارس در جشنواره شهید رجایی، روزنامه شیراز نوین

شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس در جشنواره شهید رجایی خوش درخشید.
بیست‌وششمین دوره از جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار فارس و جمعی از معاونان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، جمع کثیری از مسئولان و مدیران استانی با همراهی اصحاب رسانه در سالن «صدرا و سینا» برگزار گردید و شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس به‌عنوان دستگاه برتر در شاخص مدیریت جهادی معرفی شد؛ همچنین از تلاش‌های سیاوش بدری، مدیرعامل این مجموعه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس در حاشیه این مراسم گفت: کار جهادی و انقلابی‌گری در رفتار شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر، تبلور یافته و به‌عنوان مصداقی بارز در ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی نهادینه شده است.
سیاوش بدری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «با کار جهادی و کار انقلابی خواهیم توانست ایران اسلامی را به سامان برسانیم»، اظهار داشت: عزم خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی پابرجاست و تمامی توان خود را در این حوزه به کار می‌گیریم.
وی با اشاره به برخی از اقدامات مجموعه آب منطقه‌ای فارس که منجر به این موفقیت چشمگیر شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه عظیم خط دوم انتقال آب شرب کلان‌شهر شیراز از سد درود زن به همت خدمتگزاران سخت‌کوش مردم در شرکت آب منطقه‌ای فارس حاصل شد که دستاورد آن تأمین آب پایدار، سالم و باکیفیت مطلوب برای مشترکان است.
او در ادامه با اشاره به این موضوع که گسترش زیرساخت‌ها در دولت مردمی سیزدهم جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: آماده سازی آبگیری سد هایقر در شهرستان فیروزآباد یکی از اقدامات مهم در راستای مدیریت و حفظ منابع آبی است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس همچنین به تلاش‌هایی که برای تأمین آب شرب سالم و باکیفیت برای اهالی فارس انجام گرفته اشاره کرد و افزود: تأمین آب شرب شهر قیر از سد سلمان فارسی نقش مهمی در رفاه عمومی، کسب رضایت‌مندی جامعه و ارتقای سرانه سلامت دارد.
بدری در بخش دیگری از این گفت‌وگو به عزم دولت سیزدهم در زمینه محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به اقصی‌نقاط استان پهناور فارس در زمره رسالت‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای شرکت آب منطقه‌ای فارس قرار دارد و بر همین اساس تأمین آب شرب شهرهای سعادت‌شهر و ارسنجان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.
این مقام مسئول از عزم راسخ شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس در حوزه تأمین انرژی و رونق کشاورزی خبر داد و افزود: مدیریت در رهاسازی بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب حقابه کشاورزان از سد درودزن نقش ارزنده‌ای در تأمین آب حوزه کشاورزی، تأمین برق و مهم‌تر از همه تحقق شعار سال داشته است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس با اشاره به هم‌افزایی این مجموعه با سایر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه اظهار داشت: تأمین ۴۶ مگاوات برق در ساعت توسط نیروگاه سد ملاصدرا در پیک تابستانی سال گذشته اقدام بزرگی بود که تأمین انرژی پایدار و رضایت‌مندی مشترکان را به همراه داشت. او با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش آب منطقه‌ای فارس که نقش مهمی در افزایش بهره‌وری دارند، اظهار داشت: عملیات ترمیم خط اول انتقال آب شرب شیراز که در اثر صاعقه دچار آسیب شده بود، طی مدت کوتاهی انجام پذیرفت و این امر نشان از روحیه جهادی و انقلابی در شرکت آب منطقه‌ای فارس دارد.
بدری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از مجاهدت‌های کشاورزان در عرصه تولید گفت: امنیت غذایی به همت فعالان حوزه کشاورزی حاصل می‌شود و تمامی دستگاه‌ها در حیطه وظایف خود موظف به همکاری و مساعدت با بخش کشاورزی هستند؛ شرکت آب منطقه‌ای فارس نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا فرآیند خدمت‌رسانی در بخش کشاورزی متوقف نشود و در همین راستا عملیات ترمیم کانال انتقال آب کشاورزی از سد درودزن که در اثر فرونشست حاشیه کانال آسیب دیده بود، در کمترین زمان ممکن انجام شد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس در ادامه خاطر نشان کرد: تأمین آب شرب نقاط جمعیتی استان و گذار موفقیت‌آمیز از پیک تابستانی دستاورد بزرگی برای مجموعه آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در پرتو الطاف پروردگار متعال به انجام آن می‌بالیم.
براساس این گزارش شایان ذکر است مواردی که به اختصار از آنها یاد شده در زمره فعالیت‌هایی قرار می‌گیرند که براساس آن مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس، جناب آقای مهندس سیاوش بدری در شاخص تحقق مدیریت جهادی جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی