[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

اقدام جهادی مسئولان مربوطه موجب جلوگیری از انتفاع اشخاص سودجو در حوزه کله‌پاچه گردید، روزنامه شیراز نوین

صمد روشن‌ضمیر، رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازنوین اظهار نمود که پس از مصاحبه مورخ 26 شهریور 1402 با روزنامه شیرازنوین پیرامون کمبود مواد اولیه رسته کله‌پز (طباخی) به‌واسطه خرید بالاتر از نرخ مصوب توسط خریدار تهرانی، مسئولان استانی از جمله متصدیان محترم جهاد کشاورزی استان و... در اسرع وقت نسبت به پیگیری موارد اقدام کرده و از پیشروی بیش از پیش نفرات سودجو جلوگیری به عمل آوردند. 
وی در ادامه تشکر ویژه‌ای از جناب سرهنگ باستانی، ریاست محترم اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی فارس و همچنین برادر مهدی دوکوهکی، ریاست محترم سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه فجر فارس نموده و خاطرنشان کرد: در برهه‌های مختلف، ارگان‌های یادشده با راهبری این دو عزیز همواره یاور مستحکمی برای صنوف بوده و موجب مرتفع نمودن بسیاری از معضلات گردیده‌اند.
ریاست اتحادیه صنف پزندگان شیراز تأکید کرد: جهت جلوگیری از کمبود مواد اولیه دام می‌بایست کشتارگاه به‌عنوان عامل اصلی خرید، ذبح و همچنین توزیع وارد عمل شده و ابتکار عمل را به دست گیرد و از پوسته یک واحد حق‌العمل‌کار بیرون 
آید.
روشن‌ضمیر با اتکا به تجربیات چندین‌ساله، نحوه عملکرد فعلی کشتارگاه‌های استان را ناقص دانسته و گفت: نیاز ورود سرمایه‌گذاران جهت تبدیل این واحدها به واحدهای اصلی سامان‌دهی و ایضاً حمایت مسئولان به‌منظور اجبار ارائه محصولات دامداران به کشتارگاه‌ها و تنظیم ضوابط توزیع وجود دارد. وی مجدداً با اشاره به راهکارهای پیشنهادی در مصاحبه قبل با روزنامه شیرازنوین در خصوص استقرار ناظر جهاد کشاورزی فارس در کشتارگاه‌ها و تعیین تکلیف دست‌فروشان، یادآور شد: ایجاد گره‌های ترافیکی و عدم پرداخت دیونات دولتی تنها بخشی از ایرادات دست‌فروشی در سطح شهر شیراز می‌باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی