[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کورس سوارکاران فارس در هفته دفاع مقدس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، نخستین دوره رقابت‌های اسب‌سواری کورس پاییزه به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعیین نفرات برتر در شهرستان گراش از توابع استان فارس پایان یافت. رئیس کمیته کورس و اسب‌دوانی هیئت سوارکاری استان فارس در این خصوص گفت: در این پیکارها ۲۹ سوارکار در پنج رده مختلف با هم به رقابت پرداختند.
مهدی دانشور ادامه داد: در رده امتیازدار، اسب فرمانروا با سوارکاری محمد حسین خوشاب از شهرستان گراش اول شد، اسب ریو با سوارکاری جواد محمودنژاد از شهرستان میناب به مقام نایب‌قهرمانی رسید و اسب ماه پیشونی با سوارکاری امیر ارسلان آتشبار از شهرستان گراش هم بر سکوی سوم ایستاد.
وی اضافه کرد: همچنین در رده قهرمانان نیز اسب میزبان با سوارکاری جواد محمودنژاد از شهرستان میناب، اسب نیتروژن با سوارکاری معین ذاکری از میناب و اسب زلزله با سوارکاری نورالدین استواری از شهرستان گراش به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در رده آزاد، اسب اتم با سوارکاری صادق دریابر از شهرستان بستک نشان طلا گرفت، اسب فانتوم با سوارکاری محمد بذر افکن از شهرستان اوز به نشان نقره دست یافت و اسب موج سیاه با سوارکاری امیرعلی پاگیر از گراش هم برنز گرفت.
دانشور اعلام کرد: در اسب نژاد عرب، اسب والدرما با سوارکاری محمدحسین خوشاب از شهرستان اوز به مقام قهرمانی دست یافت، اسب یوهانا با سوارکاری بنیامین نویدی از خور لارستان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و اسب تایگر با سوارکاری محمد بذرافکن از شهرستان اوزبه مقام سومی بسنده کرد.
وی گفت: سوارکاران شهرستان بستک و میناب از توابع استان هرمزگان به‌عنوان میهمان در این رقابت‌ها شرکت داشتند و در پایان این رقابت‌ها جوایز نفرات برتر اهدا شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی