[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شرکت عمران صدرا خوش درخشید، روزنامه شیراز نوین

شرکت عمران شهر جدید صدرا در بیست‌و‌ششمین جشنواره شهید رجایی استان فارس توانست یک رتبه برتر و یک رتبه برگزیده را کسب کند.
در بیست‌و‌ششمین جشنواره شهید رجایی استان فارس براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401، شرکت عمران شهر جدید صدرا در مجموع  شاخص‌های عمومی و اختصاصی به‌عنوان دستگاه برگزیده در بخش «بیشترین رشد و جهش در عملکرد» و دستگاه برتر در شاخص «توسعه و ترویج فرهنگ نماز» شناخته شد.
مهندس مهدی پوربهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به مأموریت‌های بزرگی که در اهداف سازمانی و عملکردی شرکت عمران صدرا پیش‌بینی شده است از اعضای محترم هیئت مدیره، معاونان و کارشناسان و همه مجموعه شرکت عمران صدرا که برای تحقق این اهداف و ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی به شکل جهادی و شبانه‌روزی تلاش کردند، تشکر می‌کنم.
او مهم‌ترین عاملی که موجب می‌شود یک سازمان به تعالی و رشد برسد را تغییر مدل ذهنی و ایجاد یک چشم‌انداز مشترک بین همه همکاران دانست و درخصوص علت دستیابی به این موفقیت اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد و تعاملات سازنده‌ای که بین تمام مدیران و کارشناسان شرکت عمران صدرا ایجاد شد و پیاده‌سازی الگوهای نوین مدیریت در دنیا از جمله مدیریت با رویکرد پایین به بالا و دریافت نظرات کارشناسی و تصمیم‌گیری جمعی، همه همکاران به یک چشم‌انداز مشترک رسیدند و با تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق اهداف و مأموریتی که به آنان محول شده است، تلاش کردند که نتیجه آن ارتقای چشمگیر در رشد عملکرد و دستیابی به اهداف بوده است.
مدیرعامل شرکت عمران صدرا اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در شرکت عمران شهر جدید صدرا با ایجاد یک مجموعه منظم و یادگیرنده، الگویی از مدل حکمرانی ایرانی اسلامی اصیل را پیاده‌سازی کنیم و الگوی خوبی را در خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و اعتلای شهر به تمام سازمان‌ها و سایر شهرهای جدید ارائه دهیم.
مهندس یدالله‌رحمانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران صدرا نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی منسجم و استمرار تلاش و کوشش فراوان و شبانه‌روزی، گام‌های بلند و استوار در راستای اعتلای فرهنگ مدیریتی، ارتقای بهره‌وری و افزایش رضایت‌مندی مردم خوب و شریف کشور عزیزمان برداریم و از این طریق موجبات کارآمدی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار و مردمی را فراهم نماییم؛ همچنین در ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد جامعه، پیش‌قدم شویم.
او با تقدیر از تلاش‌های شبانه ‌روزی و پیگیری مستمر واحد ارزیابی عملکرد و همکاران خود در شرکت عمران شهر جدید صدرا، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر شرکت عمران صدرا در عرصه خدمات‌رسانی به مردم باشیم و برگ‌های زرین دیگری در کتاب افتخارات شرکت عمران شهر جدید صدرا ثبت شود. براساس نتایج ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی، شرکت عمران شهر جدید صدرا در شاخص‌های اختصاصی فراتر از انتظار و اهداف تعیین‌شده گام برداشته است و با کسب امتیاز کامل در این بخش و ارتقای 63 پله‌ای، در مجموع توانست بیشترین رشد نسبت به سال گذشته را به خود اختصاص دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی