[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کوچ دسته‌جمعی ستاره‌های فوتسال آسیا، روزنامه شیراز نوین

مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز برای فصل جدید با چندین ستاره نام‌آشنا به توافق رسیدند. به گزارش فوتبال 360، سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بعد از تغییر در برنامه‌ریزی رقابت‌ها، قرار است از پنجشنبه بیستم مهرماه فعالیت خود را آغاز کند. در طول 2 ماه گذشته تیم‌هایی از جمله پالایش‌نفت آبادان، سایپا تهران و ملی‌حفاری اهواز با جذب بازیکنان جدید، رسماً فعالیت خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آغاز کرده و امید دارند تا بتوانند در فصل جدید در قامت یک مدعی بدرخشند؛ هرچند که تیم‌هایی از جمله پیکان تهران و نصر امید کرج به‌عنوان مدعیان فصل گذشته، همچنان سرنوشتی نامعلوم دارند، اما حالا یک تیم مدعی دیگر قرار است پا به عرصه رقابت‌ها بگذارد.
هیئت فوتبال نطنز در فصل گذشته از لیگ برتر به سوپرلیگ فوتسال زنان ایران رسید، اما نتوانست عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد و آنها در آستانه بازگشتی آسانسوری به رقابت‌های لیگ برتر قرار داشتند، اما سرانجام موفق شدند سهمیه خود را حفظ کنند. در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز در زمینه جذب اسپانسر توانستند موفق عمل کنند و حالا در سودای جذب ستاره‌های نام‌آشنا هستند تا بتوانند تیمشان را در قامت یک تیم مدعی راهی فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران کنند.
*آخوندی، گزینه جذاب برای خط دروازه
مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز برای تقویت خط دروازه تیمشان 2 دروازه‌بان را زیرنظر داشتند؛ طاهره مهدی‌پور و اعظم آخوندی. این دو دروازه‌بان باتجربه که در مسیر قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا 2015 همراه تیم بودند، فصل گذشته روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشتند. بعد از مذاکرات انجام‌شده، گفته می‌شود که اعظم آخوندی دروازه‌بان اصفهانی فوتسال زنان ایران که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را همراه تیم پیکان دارد، با نطنزی‌ها به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او یکی از خریدهای جذاب هیئت فوتبال نطنز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه خواهد بود.
*کریمی و اعتدادی، گل سرسبد خریدهای تابستانی نطنز!
فرشته کریمی فصل گذشته به رقابت‌های باشگاهی فوتسال زنان ایران بازگشت و توانست همراه تیم پیکان در رقابت‌های سوپرلیگ به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند. کریمی که در قاره آسیا عنوان برترین بازیکن قاره را یدک می‌کشد، در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مورد توجه چندین تیم مختلف قرار داشت که گفته می‌شود او سرانجام با مسئولان باشگاه هیئت فوتبال نطنز به توافق رسیده و قراردادش با این تیم به‌زودی نهایی می‌شود. همچنین فاطمه اعتدادی که در 2 قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در قاره آسیا نقش‌آفرین بود و در 2 فصل گذشته در لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان همراه با تیم پیکان قهرمان شد، دیگر بازیکنی است که مورد توجه مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز قرار گرفته و گفته می‌شود به‌ زودی قرارداد او با نطنزی‌ها به امضا می‌رسد.
*مثلث جذاب در تور نطنزی‌ها
نطنزی‌ها در کنار جذب دو ستاره فوتسال سرشناس آسیا که در راه تاج‌گذاری تیم ملی فوتسال زنان ایران در قاره آسیا نقش پررنگی را داشتند، با چندین بازیکن دیگر هم وارد مذاکره شده‌اند. سحر زمانی‌فرد که در 2 فصل گذشته نقش تأثیرگذاری در قهرمانی‌های تیم پیکان در سوپرلیگ فوتسال زنان داشت، یکی از بازیکنان موردنظر مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز است که مذاکرات این بازیکن اصفهانی با مسئولان باشگاه هیئت فوتبال مثبت پیش رفته است. در کنار این ستاره باتجربه، فرشته خسروی و فاطمه رحمتی هم دیگر گزینه‌های تقویت فهرست هیئت فوتبال نطنز هستند که جذب آنها می‌تواند هیئت فوتبال نطنز را به یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان تبدیل کند!
*مربی قهرمان هم به نطنز می‌رود!
فریماه حبیبیان که سابقه مربیگری در تیم ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه خود دارد، دارای مدرک مربیگری سطح دوم فوتسال آسیا است و گفته می‌شود در راستای بومی‌گرایی و اعتماد به چهره‌های بومی، مدیران باشگاه هیئت فوتبال نطنز با او به توافق رسیده‌اند. آمنه محمودی هم که در 2 فصل گذشته در قامت مربی و دستیار نیلوفر اردلان در تیم پیکان، نقش کلیدی در قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان داشت، گزینه مدیران باشگاه نطنزی برای حضور در قامت مشاور فنی است و گفته می‌شود که توافقات با او در آستانه نهایی‌شدن است تا محمودی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان فوتسال ایران در آستانه کسب تجربه جدیدی باشد. گفتنی است که هیئت فوتبال نطنز در نخستین بازی خود در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان، پنجشنبه بیستم مهرماه میزبان رایزکو صفادشت است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی