[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سرمربی بایرن: هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم، روزنامه شیراز نوین

توماس توخل گفت که در جام حذفی آلمان حریف ساده ندارند و هدفشان رسیدن به فینال برلین است.
به گزارش ورزش سه، بایرن مونیخ پس از پیروزی پرگل برابر بوخوم به بازی ساده برابر پریسن مونستر در جام حذفی فوتبال آلمان رسیده است؛ تیم تحت هدایت توماس توخل را بسیاری از حالا در دور بعدی جام می‌بینند.
توماس توخل درباره بازی امشب(سه‌شنبه) گفت: «ما حریف را دست‌کم نخواهیم گرفت و به طور جدی در حال آماده شدن هستیم؛ همان‌طور بازی می‌کنیم که بایرن می‌خواهد بازی کند. فرقی نمی‌کند طرف مقابل چه تیمی باشد؛ ما از پیش صعودکرده نیستیم و می‌خواهیم برنده شویم؛ بایرن در نهایت می‌خواهد به فینال برلین برسد.»
توخل در مورد استراحت به بازیکنان برای بازی امشب اظهار کرد: «ما اکنون در مقطعی هستیم که بازی‌های میان هفته‌ای برگزار می‌شود؛ من هنوز تصمیمی در مورد اینکه چه کسی بازی خواهد کرد، نگرفته‌ام؛ رافائل گریرو باید در ترکیب حضور داشته باشد و به تیم بازگردد. ماتیس دی‌لیخت متأسفانه در دسترس نیست، ما باید با دایو اوپامکانو و کیم مین جائه در دفاع بازی کنیم.»
توخل در مورد اینکه چه کسی در دروازه کار را شروع می‌کند، گفت: «اگر همه‌چیز در تمرین خوب پیش برود، دنیل پرتز این فرصت را پیدا می‌کند تا درون دروازه قرار بگیرد.»
مربی بایرن در مورد جام حذفی عنوان کرد: «فرمت رقابت فوق العاده است. در بازی‌های حذفی همیشه شگفتی داریم و تیم‌های ضعیف اغلب این شانس را دارند تا شما را غافلگیر کنند؛ ما حواسمان هست این اتفاق برایمان رخ ندهد. شما همیشه باید راهی برای پیروزی پیدا کنید؛ این چیزی است که از خودمان انتظار داریم و ما باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتر هستیم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی