[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

پخش زنده عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شیراز از شبکه خبر، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز خبر داد:
پخش زنده عملیات اجرایی
 پروژه‌های عمرانی شیراز از شبکه خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از پخش زنده عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف سطح شهر از شبکه‌های خبر و فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با تقدیر از همکاری و هماهنگی صدا و سیمای مرکز فارس و معاونت اطلاعات و اخبار این مرکز ادامه داد: بازار بزرگ پروتئین، بزرگ‌راه‌های شهید سلیمانی، شهید استوار و 55متری جنوب شهرک حافظ از جمله پروژه‌هایی بودند که عملیات اجرایی آنها به صورت زنده از شبکه‌های خبر و فارس پخش شد.
وی این اقدام رسانه‌ای را در راستای معرفی پروژه‌های شهر شیراز در سطح ملی برشمرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، عملیات اجرایی سایر پروژه‌های بزرگ‌مقیاس این کلان‌شهر نیز به صورت زنده از شبکه خبر پخش خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، امیدآفرینی و ایجاد روحیه سازندگی را از دیگر اهداف پخش زنده عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف دانست و ادامه داد: به تصویر کشیدن اقدامات کارگران و مهندسین توانمند و پرتلاش پروژه‌ها حین اجرای عملیات‌های عمرانی در شرایط مختلف جوی باعث افزایش انگیزه و تقدیر از زحمات آنها می‌شود. جاویدی سخنگوی شهرداری شیراز عنوان کرد: با حمایت‌ها و سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در حال حاضر بیش از دوهزار پروژه خرد و کلان توسط شهرداری این کلان‌شهر در سطح مناطق یازده‌گانه فعال است. پروژه‌های بزرگ‌مقیاس در کنار پروژه‌های خرد محلات تأثیرات بسزایی در رشد و توسعه شهری ایفا می‌کنند و معرفی آنها در سطح ملی می‌تواند تصویری شایسته از شیراز ارائه کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی