[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عامل اصلی جنایت تروریستی حرم به دو بار اعدام محکوم شد، روزنامه شیراز نوین


رئیس‌کل دادگستری فارس با بیان اینکه عامل اصلی جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به دو بار اعدام محکوم شده است،‌ گفت: تحقیقات برای ابعاد بیشتر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همچنان در حال انجام است. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی روز ۵ مهرماه در نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در کمتر از ۴٠ روز موفق شدیم پرونده جنایت اخیر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را به سرانجام برسانیم.
وی افزود:‌ پس از برگزاری دادگاه‌های مربوط به این پرونده، عامل اصلی این جنایت به دو بار اعدام محکوم شد و سایر عوامل دخیل در این پرونده در کشور دستگیر شده و در اختیار مقامات قضایی استان فارس قرار دارند.
رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: تحقیقات برای ابعاد بیشتر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همچنان در حال انجام است و امیدواریم در همین آبان‌ماه بقیه عوامل را هم به مجازات قانونی برسانیم.
موسوی با بیان اینکه‌ آمریکا علاوه بر اینکه حقوق مردم خودش را نقض می‌کند، حقوق سایر کشورها از جمله مردم ایران را نیز نقض می‌کند، افزود: داعش با حمایت مستقیم استکبار جهانی، همین حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را رقم زدند؛ یعنی در کمتر از یک سال دو مرتبه چنین جنایتی را انجام دادند و اقشار مختلف مردم از کودک تا کهنسال را در این حوادث به شهادت رساندند و این‌ها همگی نمونه‌ای از حقوق بشر آمریکایی است.
وی بیان کرد: حقوق بشری که مدنظر غربی‌هاست، یعنی اینکه به راحتی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) مردم را بکشند، اموال مردم را به راحتی به آتش بکشند، به حریم خصوصی مردم تعرض و تجاوز کنند و در خیابان روسری از سر زن مردم بکشند، اما به محض اینکه قوه قضائیه و دادگستری بخواهد با این اقدامات برخورد کند، می‌گویند حقوق بشر نقض شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی