[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برخورد نزدیک با صدرنشین، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده نوپای شیراز در لیگ یک، امروز دیدار سختی را مقابل صدرنشین رقابت ها تجربه خواهد کرد.
شهر راز با هدایت ستار زارع، تا پایان هفته چهارم بدون شکست مانده، اما حالا باید با تیمی بازی کند که نه تنها شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده، بلکه در هیچ دیداری تن به تساوی هم نداده!
مس سونگون بعد از چند هفته حالا به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته است. با حضور تیم‌های مطرح در رقابت‌های لیگ دسته اول، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد تیم تازه صعودکرده مس سونگون بتواند از 4 بازی اول خود 4 پیروزی به دست بیاورد و با اقتدار صدرنشین شود.
شاگردان یوسف بخشی زاده در سه هفته ابتدایی نتوانستند به تنهایی در صدرجدول قرار بگیرند، اما با توجه به کسب سه امتیاز توسط آنها در مصاف چهارم با شهرداری آستارا و البته از دست دادن امتیاز توسط سایر تیم‌ها، حالا آنها تنها تیم 12 امتیازی مسابقات به حساب می‌آیند.
مس سونگون را می‌توان در پایان هفته چهارم لیگ دسته اول شگفتی‌ساز مسابقات دانست؛ تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را سپری می‌کند و حالا در قامت یک تیم مدعی نشان داده است. در شرایطی که تیم‌های مطرح و متمولی در لیگ یک حضور دارند و خیلی‌ها روی آنها به‌عنوان مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر حساب کرده‌اند، قرار گرفتن مس سونگون در صدرجدول اتفاقی قابل‌توجه است.
مسی‌ها حالا با نتایجی که در ابتدای فصل کسب کرده‌اند، امیدوار به ادامه مسیر با موفقیت هستند؛ آنها با 4 برد متوالی در شروع مسابقات به خودباوری رسیدند و بی‌شک در هفته‌های آینده نیز رقیبی خطرناک برای مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب خواهند آمد.
مس سونگون امروز در زمین خود میزبان شهر راز شیراز است؛ هر 2 تیم، نام‌هایی غریب برای جام آزادگان محسوب می‌شوند. شهر راز که بر خلاف مس، با خرید امتیاز راهی لیگ یک شده، در 4 هفته ابتدایی با رقبایی مواجه شد که جزو تیم‌های کم‌مهره و غیرمدعی مسابقات محسوب می‌شدند. ستار زارع از این 4 بازی صاحب سه تساوی و یک پیروزی شد تا با 6 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از رقیب همشهری، روی پله هشتم جدول بایستد.
امروز روز مهمی برای تیم زارع خواهد بود؛ روزی که آنها در صورت تداوم روند بی‌شکستی، می‌توانند اثبات کنند که فقط در مقابل تیم‌های میانه پایین جدول قد علم نمی‌کنند و برای بالانشین‌ها هم لقمه گلوگیری هستند. اما کار نارنجی‌پوشان شیرازی که امشب احتمالاً سفید خواهند پوشید، سخت است.
مس سونگون در شروع مسابقات یک پیروزی پرگل 4-1 را به ثبت رساند و در ادامه به سه پیروزی اقتصادی و یک‌گله دست یافت. علی پورمحمد، یاسر فیضی و محمدطاهر امینی، سه بازیکن سه‌گله این تیم هستند. در تیم شهر راز هم رضا آقابابایی تنها بازیکن دوگله محسوب می‌شود.
دیدار تیم‌های مس سونگون و شهر راز، عصر امروز از ساعت 4 آغاز خواهد شد.
در سایر مسابقات، خوشه طلایی در ساوه میزبان شهرداری آستارا خواهد بود، سایپا در کرج به مصاف استقلال آبی‌پوش ملاثانی خواهد رفت، داماش گیلان در عضدی رشت میزبان دریا بابل است، چادرملوی اردکان به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود و در نبرد مربیان استقلالی، نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی به مصاف آریو اسلامشهر می‌رود؛ تیمی که هدایتش را جواد زرینچه به عهده دارد.
سه دیدار باقی‌مانده هفته پنجم، فردا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها، فجر شهید سپاسی شیراز در کرمان میهمان مس این شهر خواهد بود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی