[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محصولات مینو بر مدار سلامت‌محوری و مشتری‌مداری، روزنامه شیراز نوین

شرکت صنایع غذایی مینو فارس بر مدار توسعه و پیشرفت قرار دارد. هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، آیین افتتاح خط تولید اسنک ریچی و کلنگ‌زنی ساخت سالن خط بیسکویت شرکت مینو فارس با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان، مدیرعامل، رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مسئولان ارشد شرکت صنایع غذایی مینو فارس با همراهی اصحاب رسانه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد.
 پیشرفت در پرتو مدیریتی توانمند
مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در این مراسم رمز پیشرفت را برخورداری از مجموعه مدیریتی قوی و توانمند ارزیابی کرد. دکتر علیرضا عباسیانفر در این رابطه افزود: امروز شاهد به نتیجه رسیدن بخشی از تلاش‌ها در مجموعه مدیریتی مینو فارس هستیم که با برخورداری از مدیریتی لایق، دارای قدرت تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری صورت گرفته است. مدیرعامل گروه صنعتی مینو با اشاره به اینکه مدیریت توانمند در هر مجموعه‌ای امتیاز ارزشمندی محسوب می‌شود، عنوان کرد: ارتباط قوی مدیر با مجموعه‌های مختلف ضروری است.
رشد بهره‌وری با نیروی انسانی پرتلاش
در ادامه این مراسم، فرهنگ اصلاحی رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس خواستار تلاش در راستای رشد و بهره‌وری شد. رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در پیشرفت مجموعه خاطرنشان کرد: مجموعه مینو فارس که در خط مقدم آن پرسنل زحمت‌کش تولید هستند، در راستای افزایش کیفیت محصولات تلاش می‌کنند. وی افزود: تولید، فروش و بازگشت سرمایه به مجموعه از مشوق‌های بزرگ است و امید است حمایت‌ها از این اقدامات بیشتر باشد. اصلاحی با تأکید بر اینکه قصد داریم پروژه توسعه‌ای مینو فارس مشمول زمان نشود، عنوان کرد: تلاش داریم که این پروژه جزو پروژه‌هایی باشد که در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد. در پایان رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس به کسب بازارهای جدید در حوزه محصولات شرکت مینو فارس تأکید کرد.
تداوم رویکرد سلامت‌محور در محصولات مینو
محمدفرید خان‌صنمی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که از زحمات کارگران و همه اعضای این مجموعه بزرگ قدردانی کرد. مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس با اشاره به گسترش زیرساخت‌های تولید افزود: پروژه خط بیسکویت مینو فارس یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خطوط تولید بیسکویت در استان پهناور فارس است که امید می‌رود ساختمان و سوله آن تا پایان سال آینده تکمیل و اقدامات اولیه جهت راه‌اندازی انجام شود. وی با اشاره به رویکرد سلامت‌محور محصولات مینو فارس افزود: در این مجموعه از شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند قند خرما، شهد توت و انجیر به‌عنوان جایگزین شکر برای تولید بیسکویت استفاده خواهد شد. خان‌صنمی با اشاره به افتتاح خط اسنک ریچی بیان کرد: این محصول با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، اسنک را در سه طعم باربیکو، فلفلی و پنیری تولید می‌کند. مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس با اشاره به رونمایی از 20  قلم کالای جدید در حوزه اسنک، مشتقات خرما، توت، انجیر، انگور و انواع سس‌ها، سرکه و نوشیدنی‌ها گفت: مجموعه مینو همواره نگاه ویژه‌ای به سلامت و مشتری‌مداری داشته و بر همین اساس محصولات جدید همانند گذشته با کیفیت و بسته‌بندی مطلوب به بازار عرضه می‌شود. خان‌صنمی با اشاره به استقبال فزاینده مشتریان از برند محبوب و باقدمت مینو افزود: اعتماد مشتریان طی سال‌ها فعالیت کسب شده و برای ارتقای آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم. به گفته این فعال صنعت غذایی، شرکت صنایع غذایی مینو فارس در زمره معدود کارخانه‌های فعال ایران در زمینه تولید مشتقات خرما همچون قند مایع خرما و شهد عسلی خرماست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی