[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بر ضرورت استفاده حداکثری از این قانون تأکید کرد و گفت: اقدامات مؤثری که در این زمینه در دیگر استان‌ها انجام می‌شود را با سایر استان‌ها به اشتراک بگذارید. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با برخی از اعضای اتاق فکر دانش‌بنیان استانداری که با حضور دو تن از معاونان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در شیراز برگزار شد، گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی می‌بایست به صورت فعالانه در حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند؛ یکی از راه‌های حل مشکلات مردم استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است. استاندار فارس با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر ضرورت استفاده حداکثری از این قانون تأکید کرد و گفت: اقدامات مؤثری که در این زمینه در دیگر استان‌ها انجام می‌شود را با سایر استان‌ها به اشتراک بگذارید. 
وی در ادامه خطاب به اعضای اتاق فکر دانش‌بنیان استانداری گفت: مجدداً تکالیف هر دستگاه را به‌صورت مجزا بررسی، آن را به سازمان‌ها اعلام کنید تا نقش هر دستگاه در قبال شرکت‌های دانش‌بنیان مشخص باشد. 
دکتر ایمانیه تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی، مدیران و ممیزان مالیاتی را برای اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان توجیه نماید و همچنین در راستای تحقق کامل این قانون در حوزه مالیاتی، سازمان امور مالیاتی فارس با اتاق فکر دانش‌بنیان نشست‌های تخصصی داشته باشد.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه، به ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی و دانش‌بنیان استان اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه استان با همکاری اتاق فکر دانش‌بنیان، توافق‌نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تهیه نماید تا پس از تصویب اجرایی شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی