[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سیاست دولت دخالت حداقلی است، روزنامه شیراز نوین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت دخالت حداقلی است و در وزارت رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارو در کشور برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی آمادگی کافی وجود دارد. به گزارش ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) با اشاره به ارتقای چشمگیر نظام سلامت پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ورود دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف سبب بروز خلاقیت و نوآوری در کشور شد.
وی افزود: یکی از عرصه‌های مهم و توسعه‌یافته، حوزه سلامت و بهداشت است که دانشمندان ایرانی توانستند به موفقیت‌های فراوانی دست یابند.
مرتضوی با بیان اینکه ارتقای بهداشت منجر به افزایش نرخ امید به زندگی شده است، گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی نیز جوانان و نخبگان ایرانی توانستند صنایع مختلفی را در کشور برای تسهیل درمان راه‌اندازی کنند.
وزیر رفاه اجتماعی تأکید کرد: افزون بر ۹۸ درصد نیاز کشور به دارو در داخل تأمین می‌شود و باید همین روند خودکفایی در حوزه مواد اولیه نیز دنبال شود.
وی با اشاره به سیاست‌های دولت برای رونق تولید دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: در عرصه صادرات نیز تلاش می‌کنیم با کاهش هزینه‌ها و با افزایش قدرت رقابت در سطح جهان به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی