[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شکست تاریخی فوتبال در هانگژو!، روزنامه شیراز نوین

امیدهای ایران با شکست مقابل هنگ کنگ به کار خود پایان دادند. به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید ایران با شکست مقابل هنگ کنگ به کار خود در مسابقات آسیایی هانگژو پایان داد و بدون دستاورد خاصی باید به ایران بازگردد.
امیدهای ایران با عملکردی که در مرحله گروهی مسابقات نشان دادند امیدواری به وجود آوردند که شانس حضور در مراحل پایانی و قهرمانی مسابقات را خواهند داشت، اما طبق یک روال همیشگی در زمانی که همه توجه‌ها سمت آنهاست و امیدهای زیادی به آنها بسته شده است همه را ناامید کردند و با شکست مقابل هنگ کنگ به کار خود پایان دادند.
ایران در این بازی برنامه خاصی برای حملات نداشت و با ارسال‌های پُر تعداد سعی داشت به گل برسد، اما ضربات سر بازیکنان ایران دقت کافی را نداشت و یکی پس از دیگری در آغوش دروازه‌بان هنگ کنگ قرار گرفت، دروازه‌بان هنگ کنگی‌ها در این بازی توپ‌های زیادی مهار کرد، اما ضربات به شکلی نبود که او را تسلیم کند.
تیم ملی ایران فقط با 1 گل خورده از دور مسابقات حذف شد تا حسرت دیگری برای فوتبال ایران باقی بگذارد.
گروه داوری: کیم هگون(کره جنوبی) کمک‌داور:کواک سوئنگسون(کره جنوبی)لیندسای آندره(استرالیا) و داور چهارم:مونگچای(تایلند).
ترکیب تیم ملی ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(85-سامان فلاح)، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، غلامرضا ثابت ایمانی(68-آریا برزگر)، محمدحسین اسلامی(85-امید حامدی فر)، امیر جعفری(85-محمدرضا غبیشاوی، مهدی ممی زاده، و ارسلان مطهری، سرمربی: رضا عنایتی.
ترکیب هنگ کنگ: کریستین الکساندر، نیگای هوی، وو چونگ مینگ، متیو الیوت، سون مینگ هیم، پوون پوی هین، جسی جوی، چانگ هی یین، تسه کا وینگ و تسانگ الیسون، سرمربی: جوئرن اندرسون.
در دقیقه ۱۵ این بازی توپ ارسالی مهدی ممی زاده از مقابل محمدحسین اسلامی رد شد و او اعتقاد داشت که مدافع هنگ کنگ روی او مرتکب خطا شده است. در دقیقه ۲۴ هم ارسال سامان تورانیان با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد، اما دروازه‌بان هنگ کنگ موفق به مهار این توپ شد.
در دقیقه ۴۷ ارسال بازیکن هنگ کنگ به سمت راست خط دفاعی با ضربه سر بازیکنان این تیم به شکل پاس همراه شد و با اشتباه مدافعان مرکزی تیم کشورمان، متیو الیوت توانست دروازه سید حسین حسینی را باز کند و تک‌گل این بازی به ثمر رسید.
در دقیقه ۶۰ بازی روی سانتر ارسال جعفری ضربه سر مطهری به شکلی عجیب از مقابل دروازه به بیرون رفت.
در ۱۰ دقیقه پایانی رضا عنایتی دست به سه تعویض هم‌زمان زد و حتی سامان فلاح مصدوم را برای‌ استفاده از قدرت سرزنی‌ وی به میدان فراخواند که این تغییرات دیرهنگام هم اثربخش نشد تا تیم امید ایران پس از ناکامی در صعود به المپیک، این‌بار از کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی باز بماند.
در پایان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هنگ کنگ به پایان رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی