[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیروزی بزرگ شهر راز در تبریز، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، نماینده شیراز به یک پیروزی بزرگ دست یافت.
تیم شهر راز شیراز که به تبریز رفته بود، عصر دیروز برابر صدرنشین رقابت‌ها به میدان رفت. مس سونگون که تمامی 4 بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، می‌خواست با پیروزی برابر شهر راز صدرنشینی خود را تداوم ببخشد، اما شیرازی‌ها دست به کار بزرگی زدند.
ترکیب شهرراز شیراز: مهرداد بشاگردی، مجید بهروزی، محمد قنبری، کمال الدین نیکخوی، پیمان نامور، محمدرضا فیروززاده، رضا آقابابایی، حسین فاضلی، میلاد غریبی، روح‌الله صفویان پور و محمد کاظمی.
ترکیب مس سونگون ورزقان: وحید شیخ ویسی، میثم جودکی، محمدطاهر امینی، علی پورمحمد، بهزاد نوروزی، فردین عابدینی، یاسر فیضی، میرمهدی قریشی، حسین فلاحیان، مهدی نجفی و محمد زینالی.
در نیمه اول تلاش 2 تیم نتیجه نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم و در دقیقه 60 رضا آقابابایی، بهترین گلزن این فصل شهر راز، گل اول را وارد دروازه مس سونگون کرد تا نارنجی‌پوشان شیرازی در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرند.
سونگونی‌ها که در این مسابقه نتوانستند نمایش‌های قبلی خود را تکرار کنند در ادامه هرچه زدند به در بسته خورد و در نهایت پس از 5 دقیقه وقت تلف‌شده، سوت پایان مسابقه به نشانه دومین پیروزی این فصل شهر راز به صدا در آمد.
بدین‌ترتیب تیم ستار زارع با 9 امتیاز و بدون شکست با چهار پله صعود به رتبه چهارم جدول صعود کرد؛ این تیم در هفته ششم رقابت‌ها روز شنبه هفته آینده در شیراز پذیرای چادرملو اردکان یزد خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی