[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تأکید بر توسعه همکاری اداره ورزش و سپاه فجر فارس ، روزنامه شیراز نوین

در دیدار معاون اجرائی سپاه فجر استان فارس، مسئول تربیت بدنی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان وی بر توسعه همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس و سپاه فجر استان تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سرهنگ حسن کریمی، معاون اجرائی سپاه فجر استان فارس و اعضای شورای تربیت بدنی این نهاد با مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
درودمند، مسئول تربیت بدنی سپاه فجر، شکرالله مسکویی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی نیز در این دیدار حضور داشتند.
محمد مهدی سرفراز شکوهی در این دیدار گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس و خدمتگذار است و معتقدیم نقش این نهاد انقلابی در گشایش بسیاری از گره‌ها و خلأها در حوزه‌هایی همچون خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بی‌بدیل است.
وی افزود: سپاه استان در عرصه توسعه اماکن ورزشی نیز خدمت‌رسان جامعه است و مجموعه امام مهدی(عج) در شهر شیراز زینت‌بخش اماکن ورزشی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در پایان اظهار داشت: تمامی مجموعه‌های در حال ساخت استان به نام شهدا مزین می‌شوند.
معاون اجرائی سپاه فجر استان فارس نیز در این دیدار با تبریک انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: مایه مباهات است که یک نیروی جوان و ارزشی سکان ورزش و جوانان فارس را بر عهده دارد.
سرهنگ حسن کریمی ادامه داد: آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان فارس هستیم و در صورت نیاز سالن‌های ورزشی سپاه استان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: 249 سالن ورزشی و 40 زمین چمن مصنوعی توسط سپاه فجر در سطح استان ساخته شده است و این مجموعه با تخفیفات ویژه در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی