[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فرگوسن مثل پدرم است، روزنامه شیراز نوین

بکام در منچستریونایتد بود که خودش را به‌عنوان یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال معرفی کرد و تبدیل به چهره‌ای جهانی در درون و بیرون از زمین شد. به گزارش ورزش سه، او در سال 1991 به این باشگاه پیوست و خیلی زود مورد توجه فرگوسن قرار گرفت؛ این مربی بزرگ استعداد این بازیکن را تشخیص داد و از او در ترکیب تیمش استفاده کرد و این فرصت را در اختیار او گذاشت که مهارت‌هایش را به نمایش بگذارد. 
هرچند، شرایط به همین شکل ادامه پیدا نکرد و در نهایت درگیری به وجود آمده بین این دو نفر باعث شد که این ستاره انگلیسی منچستریونایتد را ترک کند و راهی رئال مادرید شود. 
بکام در مستندی که نتفلیکس از زندگی‌اش ساخته درباره رابطه‌اش با فرگوسن گفت: «الکس فرگوسن کسی بود که من به‌عنوان شخصیتی مانند پدر به او نگاه می‌کردم؛ او بدون شک یکی از مهم‌ترین افراد زندگی من از سن 12 یا 13 سالگی است؛ وقتی که برای اولین بار ملاقاتش کردم».
فرگوسن هم در این مستند درباره همکاری با این بازیکن اظهار داشت: «او به‌عنوان پسری کوچک و لاغراندام پیش ما آمد، اما وقتی استعداد را ببینید، همه‌چیز مشخص می‌شود؛ این کار ما بود که این استعداد را به سرانجام برسانیم و او را به یک مرد تبدیل کنیم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی