[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شایسته‌ها بازی می‌کنند، روزنامه شیراز نوین

وحید شمسایی معتقد است حضور مربیان بزرگ سطح دنیا در آسیا باعث رشد فوتسال آسیا شده است. به گزارش ورزش سه، نشست خبری رقابت‌های مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا از گروه C این رقابت‌ها که قرار است از شنبه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار شود، صبح دیروز جمعه با حضور سرمربیان ۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.
بر همین اساس وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آغاز صحبت‌های خود عنوان کرد: برای دومین بار است که همراه تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت های آسیا به قرقیزستان می‌آیم؛ فکر می‌کنم این یک کار خوب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هست که به همه کشورهای عضو شانس میزبانی را می‌دهد. ما نیز از یک سال‌و‌نیم پیش برنامه خود را آغاز کرده‌ایم و تا جام جهانی آن را پیش خواهیم برد، ضمن اینکه خوشحالم که در این رقابت‌ها دوباره دوستانم را می‌بینم، دوباره در کنار هم هستیم و از بازی کردن در کنار هم لذت می‌بریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تأکید کرد: ما به همه تیم‌ها و حریفان خود احترام می‌گذاریم؛ آمدیم اینجا تا فوتسال بازی کنیم و قوی و مقتدر باشیم، بنابراین برای ما فرقی نمی‌کند که در بازی‌های پیش رو چه تیمی حریف ماست.؛ دوست داریم در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به بهترین شکل ممکن از عملکرد بازیکنان خود راضی باشیم.
شمسایی در واکنش به اینکه پیش از این تیم ملی در رقابت‌های کافا شرکت کرده بود یادآور شد: آن تیم زیر ۲۳ سال ما بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد که  اتفاقاً دو سه نفر از آن تیم هم کنار ما هستند تا صاحب تجربه بشوند؛ آنها خوب می‌دانند که کسانی که لایق باشند، می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.
وی در پایان گفت: رقابت‌های فوتسال امسال در آسیا رشد بسیار زیادی داشته که این موضوع هم به خاطر حضور مربیان بزرگ سطح دنیا هست که به آسیا آمده‌اند؛ هر تیمی از آسیا در جام جهانی باشد ما خوشحال می‌شویم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی