[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازشناسی فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه‌های فرهنگی، روزنامه شیراز نوین


دیدار صمیمانه عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه 5 شیراز با خانواده معزز شهدا و جانبازان برگزار شد.
در این دیدار، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، عزت ایران اسلامی را وام‌دار شهدا و همه رزمندگانی دانست که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با جان‌فشانی حماسه آفریدند.
افسانه خواست‌خدایی در دیدار با خانواده معزز شهید حبیب‌الله بهزادی و جانباز سرفراز پایداری نقش خانواده‌های رزمندگان را در موفقیت‌های کشور ارزنده دانست و افزود: آرامش اجتماعی و پیشرفت ایران اسلامی مرهون رزمندگان و خانواده‌های معزز آنهاست و حماسه‌آفرینی‌های آنان باید به نحو جدی‌تری برای جامعه تبیین شود. ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه 5 با بیان اینکه قدم گذاشتن در سیره شهدا رمز تعالی جامعه است، افزود: شورای اسلامی شهر، مجموعه شهرداری شیراز و به ویژه شهرداری منطقه 5 شیراز خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و همه حماسه‌سازان ایران اسلامی را یک رسالت و توفیق الهی برای خود بر می‌شمارد و در این راستا از همه توان و ظرفیت‌های موجود بهره می‌گیریم. در ادامه این دیدار، شهردار منطقه 5 شیراز از رزمندگان اسلام به عنوان بهترین فرزندان میهن یاد کرد. رضا مسعودی با تأکید بر این موضوع که بازشناسی فرهنگ ایثار و شهادت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در قالب برنامه‌های فرهنگی تمرکز ویژه‌ای بر بازگویی رشادت‌های رزمندگان و ایثارگری‌های خانواده معزز شهدا و جانبازان داریم و از هر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با حماسه‌آفرینی‌ها بهره خواهیم برد.
او در ادامه با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: در قالب میزهای خدمت و ملاقات‌های مردمی، همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان هستیم و خود را ملزم به حل مشکلات و خدمت‌رسانی به جامعه می‌دانیم.
بر اساس این گزارش، گفتنی است دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان با همراهی جمعی از معاونان و کارکنان شهرداری منطقه 5 صورت پذیرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی