[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل آب و فاضلاب فارس، روزنامه شیراز نوین

مهندس محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیری از دکتر صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و به پاس تلاش‌های مجدانه و خستگی‌ناپذیر در تحقق اهداف وزارت نیرو و کنترل تنش آبی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، مهندس علی‌اکبر محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران، در مراسمی که در محل این وزارتخانه و با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت‌های آب و برق کل کشور برگزار گردید، با اهدای لوح تقدیری از دکتر علی‌جان صادق‌پور، مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و به پاس تلاش‌های مجدانه و خستگی‌ناپذیر در تحقق اهداف وزارت نیرو و کنترل تنش آبی در استان فارس، تجلیل کرد.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است، در مراسمی که در محل وزارت نیرو و با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب و برق کل کشور برگزار گردید، با توجه به تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر مدیرعامل و پرسنل شرکت آبفا استان فارس و با توجه به اقدامات گسترده این شرکت در دوساله دولت مردمی سیزدهم، مهندس محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر، از دکتر علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل این شرکت تجلیل نمود.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است، با مدیریت دکتر صادق‌پور مدیرعامل و تلاش مستمر و مجدانه کارکنان شرکت آبفا استان فارس و همسو با سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی در دوساله استقرار این دولت، شرکت آبفا استان فارس نه‌تنها در ارائه خدمات ذاتی و رسالت سازمانی خود که همانا آب‌رسانی و جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این استان در بخش‌های شهری و روستایی می‌باشد، موفق بوده، بلکه در حوزه‌های مختلف فنی، مهندسی، عمرانی و پژوهشی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام داده و موفقیت‌های بسیاری را کسب نموده است. اقدامات گسترده آب‌رسانی در استان پهناور فارس، علی‌رغم موانع و مشکلات ناشی از خشک‌سالی و دیگر موانع مالی و ساختاری که می‌توان به پروژه‌های آب‌رسانی که با مجاهدت شبانه‌روزی مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت و حمایت‌های وزیر نیرو و استاندار فارس در سال گذشته انجام گرفت و از جمله می‌توان آب‌رسانی به مجموعه بالاده شهرستان کازرون، روستاهای شرق مرودشت، مجموعه خانه کت و قشم قاوی استهبان، آب‌رسانی به 8 شهر و 50 روستا شهرستان‌های داراب، زرین‌دشت و فسا و نیز اجرای طرح‌های ضربتی جهت تأمین آب شهرهای کازرون، فیروزآباد، فراشبند، خرامه، نی‌ریز و ده‌ها طرح کوچک و بزرگ در روستاها را نام برد. همچنین ایجاد بیش از 554 کیلومتر خط انتقال آب، 755 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه داخلی آب، مخزن ذخیره به حجم 59600 مترمکعب، حفر تجهیز، برق‌رسانی، کف‌شکنی و مهندسی مجدد 280 حلقه چاه و آب‌رسانی به مناطق محروم و روستایی در قالب جهاد آب‌رسانی در بخش خدمات آب‌رسانی در استان بوده است. در این خصوص شرکت آبفا فارس نه تنها با بهره‌گیری از اعتبارات ملی، بلکه از ظرفیت کمک خیران، بسیج سازندگی، اعتبارات ماده 56 و بنیاد برکت نیز جهت اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شده است. همچنین اتمام 5 تصفیه‌خانه فاضلاب طی یک سال اخیر را می‌توان نقطه عطفی در بهره‌برداری از پروژه‌های زیست‌محیطی دفع بهداشتی فاضلاب دانست. در همین خصوص خوشبختانه با پیگیری‌های مدیرعامل شرکت، اجرای تأسیسات فاضلاب 6 شهر از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تمدید نموده که نویدبخش توسعه ایجاد چندین طرح بزرگ زیست‌محیطی فاضلاب در شهرستان‌های استان می‌باشد. از دیگر پیشرفت‌های شرکت آبفا استان فارس با توجه به تأکید و پیگیری مدیرعامل شرکت، می‌توان به اقدامات مناسب و گسترده در حوزه‌های مهندسی، فنی و پژوهشی و دانش‌بنیان کردن شرکت و استفاده از امکانات و تجهیزات جدید در راستای خدمات‌رسانی آب و دفع بهداشتی فاضلاب به مردم استان در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و دولتمردان اشاره نمود. گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است، با راهبری‌های دکتر صادق‌پور مدیرعامل جهادی این شرکت و تلاش کارکنان شرکت آبفا استان فارس، در راستای آب‌رسانی مداوم و بدون وقفه با وجود همه مشکلات ناشی از خشک‌سالی و کم شدن آب در حوزه‌های آبریز برخی از سدها در استان، حضور و تعامل مناسب مدیران با مردم و مسئولان استان در راستای درک متقابل و حل موضوعات مختلف جهت عبور از تنش‌های آب در تابستان دو سال اخیر بوده است؛ به طوری که در غالب نقاط شهری و روستایی در استان با اقدامات مناسب و به‌موقع شرکت آبفا فارس و سقایان این شرکت از بروز تنش و مشکل حاد جلوگیری شد. روابط عمومی شرکت آبفا فارس در پایان با تقدیر از همکاری مردم خوب و شریف استان، حمایت‌های مسئولان وزارت نیرو، آبفا کشور و مسئولان استان و شهرستان‌های فارس، کسب این موفقیت را به همه مردم در شرکت آبفا فارس تبریک می‌گوید. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی