[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

در مقابل مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آییم، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان گفت: در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی‌آییم و با هرکس در هر جایگاه و مقامی که باشد و بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد، برابر با قانون برخورد می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» قبل از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران در شهر شیراز، با اشاره به شعار هفته انتظامی با عنوان «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار»، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار و خادم خوبی برای مردم عزیز، شریف و بزرگ استان پهناور فارس باشیم. وی با بیان اینکه ما به عنوان پلیس در خدمت مردم از هر طیف، گروه یا طبقه‌ای که باشند، هستیم، گفت: در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی‌آییم و با هرکس در هر جایگاه و مقامی که باشد و بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد، برابر با قانون برخورد می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمن از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده می‌کند تا آرامش و امنیت را از مردم سلب کند، تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی به هر بهانه‌ای جوسازی می‌کنند و به دنبال آن هستند تا آرامش مردم را به هم بریزند.
سردار حبیبی افزود: شما مردم عزیز هر کلامی که از زبان دشمنان گفته می‌شود یا در فضای غبارآلود مجازی بیان می‌شود را قبول نکرده و فریب آنها را نخورید.
وی با اشاره به اجرای عملیات‌های مختلف پلیسی مانند رهایی گروگان، به هلاکت رساندن قاتلان فراری و... در سطح استان فارس، گفت: افتخار ما این است که اقدامات ما به‌گونه‌ای بوده که تقدیر و تشکر مردم از پلیس را به‌دنبال داشته است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مراقبت از فرزندان توسط والدین در این فضای غبارآلود، گفت: طی 6 ماه اول سال جاری، حدود 85 درصد از پرونده‌های مربوط به این حوزه در پلیس فتا استان فارس کشف شده است.
سردار حبیبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل، همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس، گفت: ما عهد و پیمان بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم، برای امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
برپایی میز خدمت پلیس فارس در مصلای نمازجمعه شهر شیراز 
همچنین در دومین روز از گرامیداشت هفته انتظامی، میز خدمت از طریق سامانه 197 پلیس در مصلای نماز جمعه شهر شیراز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برپا شد. فرماندهان و مسئولان انتظامی پلیس فارس در راستای خدمتگزاری مضاعف به شهروندان در محل مصلای نمازجمعه شهر شیراز حاضر شدند و پاسخ‌گوی مشکلات و درخواست‌های مردم در حوزه انتظامی بودند و دستورات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان را صادر کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی