[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

اروپا در بهت هیولای اشتوتگارت!، روزنامه شیراز نوین

گویراسی مهارنشدنی و توقف‌‌ناپذیر پیش می رود؛ هت‌تریک 15 دقیقه‌ای عصر شنبه او باعث شد صدرنشین موقت تیم شگفتی‌ساز این فصل بوندسلیگا شد. به گزارش ورزش سه، گویراسی، مهاجم گینه ای اشتوتگارت، همچنان آتشین و غیر قابل مهار است؛ او با 13 گل در 7 بازی با اطمینان در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. اگر او با این سرعت به گلزنی ادامه دهد، می‌تواند از رکورد 41 گل لواندوفسکی در یک فصل بوندس لیگا عبور کند.
مهاجم اشتوتگارت پس از بازی برابر ولفسبورگ، همچنان سرتیتر اخبار فوتبال آلمان باقی ماند؛ این بازیکن گینه‌ای مقابل وولفسبورگ (3-1) هت تریک کرد، یک پیروزی راحت که باعث شد تیمش، اشتوتگارت، صدرنشین موقت بوندسلیگا شود. او با 13 گل پس از تنها هفت بازی در صدر جدول گلزنان لیگ آلمان است. در واقع اشتوتگارت با صبر و حوصله بسیار قوی در 55 دقیقه پرونده ولفسبورگ را بست و ستاره میدان بار دیگر سهرو گویراسی بود که با هت تریک 15 دقیقه‌ای خود همه را انگشت به دهان کرد.
هواداران اشتوتگارت کمی نگران گویراسی بودند، زیرا او در پیروزی 2-0 هفته قبل تیمش برابر کلن دست خالی زمین را ترک کرده بود؛ در حالی که پس از به ثمر رساندن 10 گل در پنج بازی قبلی، همه تصور می‌کردند روند گلزنی‌هایش توقف‌ناپذیر است.
بدون احتساب وقت‌های تلف‌شده بازی قبل، او 157 دقیقه دور از گلزنی بود، ولی این انتظار در دقیقه 67 بازی دیروز به پایان رسید. سدریک زیگر، مدافع میانی وولفسبورگ که بی‌عیب و نقص کار کرده بود، در یک لحظه از گویراسی غافل ماند تا تیمش به سختی تنبیه شود.
پس از بازبینی صحنه، داور دانیل سیبرت به نقطه پنالتی اشاره کرد و گویراسی پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی را زد.
نتیجه 1-1 بود و تازه در دقیقه 67 بودیم و سپس طوفان گویراسی شروع شد و توانست در 15 دقیقه بعد دو گل بزند و هت تریکش را کامل کند؛ او با تغییرات تاکتیکی در نیمه دوم و تعویض‌های به موقع روند بازی را عوض کرد و روی شانه‌های ستاره گینه‌ای برنده میدان شد. در واقع مغز بزرگ پشت موفقیت اشتوتگارت هوینس و گویراسی هستند؛ هرچند بازیکنان دیگری نیز هستند که سهم قابل‌توجهی در آن دارند 
اگر به آمارهایی که از ابتدای فصل جدید تا به حال ثبت شده نگاه کنیم، همه‌چیز مشخص است؛ هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپایی بیشتر از سهرو گویراسی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است؛ او در هفته‌های ابتدایی فصل، درخششی چشمگیر را در اشتوتگارت به نمایش گذاشت و موفق شد در تنها پنج بازی 10 گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند. تا قبل از بازی دیروز، تنها بازیکنی در فوتبال دنیا که عملکرد بهتری از او داشت، کریستیانو رونالدو بود که 9 گل و چهار پاس گل در کارنامه دارد؛ با هت تریک 15 دقیقه‌ای شنبه، حالا بی‌رقیب و فراتر از جود بلینگام و ارلینگ هالند است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی