[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

روحانیت بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار می‌کند، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس، آیت‌الله «لطف الله دژکام» در نشست صمیمانه با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس، گفت: نگاه اساسی در انقلاب این بود که روحانیت نقش‌آفرینی در مسائل کشور داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس عنوان کرد: اگر وظیفه ذاتی که به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها دارید خوب انجام شود، در جهات دیگر هم موفق‌تر خواهید بود که این نیازمند این است که روحانیت در یک فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند. آیت‌الله دژکام محیط دانشگاه را مثل یک رودخانه در حال حرکت دانست و افزود: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند. امام‌جمعه شیراز اظهار داشت: اگر نهاد رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در بخش خانواده موفق عمل کرده است، این کار را با بدنه کارشناسی همراه در مجموعه دانشگاه انجام داده است که در تمام موارد بایستی ساختار دانشگاه و بدنه مدیریتی، کارشناسی و آموزشی دانشگاه با مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه همراه باشد تا موفقیت حاصل شود. حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» ضمن لزوم و اهمیت ارتباط و جلسات مشترک بیشتر بین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها آمادگی هرگونه همکاری را با دفتر امام‌جمعه دارد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با بیان اینکه بخش اعظم استان از مراکز آموزش عالی تشکیل شده است، بیان کرد: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا برنامه‌های جذاب‌تر و متنوعی را در دانشگاه اجرا کنند و پاسخ‌گوی نیاز جامعه دانشگاهی باشند تا ارتباط مؤثر روحانیت با دانشگاهیان شکل بگیرد. 
در این نشست صمیمانه که صبح دیروز برگزار شد، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس نظرات و پیشنهادات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز مطرح کردند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی