[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خوش‌نویسان به استقبال هفته حافظ رفتند تار و پود، میزبان خوش‌نویسان فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایشگاه «آستان حافظ» با رویکرد گرامیداشت هفته حافظ در نگارخانه تار و پود، واقع در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. 
هم‌زمان با هفته فرهنگی هنری بزرگداشت حافظ، نمایشگاه آثار اساتید خوش‌نویس فارس با عنوان آستان حافظ در حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل، سید رسول موسوی نژادیان، معاون امور هنری و رسانه، غلام‌رضا خوش اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعضای انجمن خوش‌نویسان شیراز، اساتید خوش‌نویس، هنرمندان و هنردوستان آغاز شد.
 عباس تحویلدار، مسئول فرهنگی روابط عمومی انجمن خوش‌نویسان شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه در مدت زمان محدودی به انجام رسیده است، گفت: تعداد ۳۶ اثر در این نمایشگاه به روی دیوار رفته که آثار پرعیار و درجه یک ۱۴ تن از اساتید خوش‌نویس شیراز است.
مسئول فرهنگی روابط عمومی انجمن خوش‌نویسان شیراز ادامه داد: تعدادی از اساتید شرکت‌کننده در این نمایشگاه، دارای مدرک استادی و باقی آنان در شرف اخذ مدرک استادی هستند.
این استاد خوش‌نویس اضافه کرد: آثار در قالب‌های مختلف از جمله چلیپا، سطر، قطعه‌نویسی، کتیبه‌نویسی و سیاه‌مشق و با خطوط شکسته و نستعلیق شکسته نگارش شده‌اند که چند تابلوی نقاشی‌خط اثر استاد محمد اوجی‌نژاد نیز به‌عنوان گرایش‌های نوین خوش‌نویسی به نمایش درآمده‌اند.
وی در پایان اظهار کرد: تمامی اساتید از مجموعه خوش‌نویسان شهر شیراز هستند و این نمایشگاه با رویکرد گرامیداشت هفته حافظ در نگارخانه تار و پود، واقع در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شده که تا 21 مهرماه از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی