[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

داور لهستانی جشنواره فیلم کودک: شاهد آثاری بودم که در اروپا غیر قابل دسترسی‌ است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، داور لهستانی سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: با این امید به ایران آمده بودم که شاهد فیلم‌هایی باشم که در اروپا قابل دسترس نیستند و خوشحالم که همان اتفاقی رخ داد که پیش‌بینی می‌کردم.
یرژی موسکوویچ یکی از داوران بخش فیلم‌های بلند بین‌الملل سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان درباره فیلم‌های حاضر در این دوره از این رویداد اظهار کرد: این رویداد نسبت به جشنواره‌های فیلم کشورهای دیگر، شکلی جدید دارد.
وی افزود: من با این امید به ایران آمده بودم که شاهد فیلم‌هایی باشم که در اروپا قابل دسترس نیستند و خوشحالم که همان اتفاقی رخ داد که پیش‌بینی می‌کردم.
این داور لهستانی تأکید کرد: فیلم‌هایی که دیدم انتخاب‌های خیلی خوبی بودند که در اروپا خیلی کم در دسترس قرار دارند و از دیدن آنها بسیار لذت بردم.
مسکوویچ درباره حضور پیشین خود در ایران خاطر نشان کرد: ۲۳ و ۲۶ سال پیش هم در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور داشتم؛ جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است و به نسبت جشنواره فیلم‌های کشورهای دیگر، شکلی جدید دارد.
این داور بین‌المللی افزود: البته باید بگویم که نتوانسته‌ام حضور در جشنواره را به خوبی تجربه کنم؛ چراکه به تماشای ۱۲ فیلم ظرف سه روز پرداختیم و فضای کلی رویداد را از دست دادم، اما ارزیابی من از نظر کیفی، پشت سر گذاردن یک دوره موفق برای این جشنواره معتبر است.
سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۱۴ مهرماه با آیین افتتاحیه در اصفهان، فعالیت خود را آغاز کرد و نمایش فیلم‌ها نیز از ۱۵ مهر(هفتم اکتبر) آغاز شده است؛ این جشنواره تا بیستم مهر(۱۲ اکتبر) ادامه دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی