[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه آب‌رسانی به شهر لپویی فارس از سد درودزن گشایش یافت، روزنامه شیراز نوین

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد؛
پروژه آب‌رسانی به شهر لپویی فارس
 از سد درودزن گشایش یافت

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان فارس، طی مراسمی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهر لپویی از سد درود زن آغاز شد.
محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، در مراسمی که با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، تنی چند از سایر مدیران اجرایی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان زرقان برگزار شد، در سخنانی گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس، طرح‌ها و پروژه‌های قابل توجهی در جای‌جای این استان پهناور وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که امیدواریم مجموعه این طرح‌ها و طرح‌هایی که اجرای آن در این سفر به تصویب می‌رسد، درهای توسعه و پیشرفت را بیش از پیش به روی این استان مهم کشور باز کند. 
وی با بیان اینکه طبق آمارها تقریباً اکثریت مصوبات دولت در سفر اول اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است، اظهار امیدواری کرد تا در سفر بعدی هیئت دولت شاهد به ثمر نشستن مصوبات این دور از سفر نیز باشیم. وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی برآمده از میان مردم است، بنابراین هدفش رفاه، آسایش و آرامش مردم است، اضافه نمود: بحمدالله در دو سال گذشته، شاهد جهش‌های چشمگیری در تمام حوزه‌ها در جای‌جای ایران اسلامی بوده‌ایم. در ادامه این برنامه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی گفت: شور و اشتیاق مردم فارس از سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان پهناور فارس قابل کتمان نیست و امیدواریم این سفر ارزشمند منشأ خیر و برکت برای استان باشد. وی ادامه داد: طرحی که امروز در شهر لپویی شاهد گشایش آن هستیم، از طرح‌هایی است که ثمرات فراوانی برای مردم شهر لپویی دارد که از خیرین محترم کمک‌کننده به این پروژه، شرکت آبفا استان فارس و همه عوامل اجرای آن که در موعد مقرر طرح را اجرا و آماده بهره‌برداری کردند، قدردانی می‌نمایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی