[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جدال حساس ستارگان سابق فوتبال شیراز در جم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
شهر راز در هفتمین دیدار رسمی تاریخ حیات خود، امروز به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. جدال حساس بین دو ستاره سابق فوتبال شیراز؛ امیدرضا روانخواه و ستار زارع؛ بازیکنان محبوب فجر شهید سپاسی و برق؛ یکی از فیروزآباد و دیگری از شیراز.
دو تیمی که فصل را خیلی خوب آغاز کردند، اما اخیراً نامشان در لیست بازنده‌ها دیده شده است. تیم روانخواه که با سه پیروزی پیاپی کارش را شروع کرده بود، در سه بازی بعدی عملکرد بسیار ضعیفی داشت؛ این تیم نه تنها در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم نتوانست به پیروزی برسد، بلکه حتی گلی هم به ثمر نرساند. 
دو تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی و مس شهر بابک، مجموعاً 5 گل به این تیم زدند تا روانخواه خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد به بن‌بست بخورد.
بالاخره هفته گذشته یک امتیاز از اسلامشهر نصیب پارس جنوبی شد تا این تیم 10 امتیازی در رتبه ششم جدول بایستد.
شهر راز هم که فصل را خیلی خوب آغاز کرده و با پیروزی هفته پنجم در تبریز مقابل صدرنشین، معادلات را بر هم زده بود، در هفته ششم طعم اولین شکست را آن‌هم در خانه خودش چشید.
تیم ستار زارع که در سه هفته گذشته تنها یک گل زده و یک گل خورده، با 9 امتیاز پشت سر پارس جنوبی قرار دارد؛ یعنی امروز اگر این تیم باز هم شگفتی‌سازی کرده و در جم پیروز شود، می‌تواند بالاتر از این تیم و شاید یکی دو تیم دیگر بایستد.
حمیدرضا نادری، بهترین گلزن پارس جنوبی جم است که 2 گل به ثمر رسانده و در تیم شهر راز، رضا آقابابایی سه‌گله است؛ آقابابایی در بازی قبل مقابل چادرملو کاملاً توسط خط دفاعی این تیم مهار شد تا ستار زارع مجبور شود در اواسط نیمه دوم، امید اول گلزنی تیمش را بیرون بکشد!
شهر راز امروز یک محروم هم دارد، اما نه در جمع بازیکنانش؛ طبق اعلام کمیته انضباطی، مسابقه دو تیم مثل سونگون ورزقان و شهر راز شیراز در تاریخ ۹ مهرماه برگزار شد که از سوی اسماعیل زارع، مربی تیم شهر راز شیراز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور صورت گرفت؛ بنا بر این وی سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شده است؛ سایر آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است: 
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 
مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و آریوی اسلامشهر در تاریخ ۳ مهرماه برگزار شد؛ تیم نفت و گاز گچساران به دلیل ورود یکی از تماشاگران منتسب به این تیم به زمین مسابقه و عدم معرفی وی از سوی باشگاه میزبان، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در دیدار برابر دریای کاسپین بابل که در تاریخ ۳ مهرماه برگزار شد، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.
مسابقه دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نفت و گاز گچساران در تاریخ ۳ مهرماه برگزار شد؛ ابوالفضل بابایی بازیکن تیم فجر شهید سپاسی به دلیل رفتار غیرورزشی در این مسابقه توسط کمیته انضباطی توبیخ کتبی شد.
ساسان جعفری کیا، بازیکن نفت و گاز گچساران نیز به دلیل تخلف مشابه با تخلف بازیکن فجر شهید سپاسی توسط کمیته انضباطی توبیخ کتبی شد.
حسین پرویزی، مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی به دلیل رفتار غیرورزشی در دیدار برابر شهرداری آستارا که در تاریخ ۴ مهرماه برگزار شد توسط کمیته انضباطی توبیخ کتبی شد.
همچنین تیم مس سونگون به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار در این مسابقه به پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید‌.
گفتنی است، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان امروز با برگزاری شش مسابقه آغاز می‌شود و فردا با انجام سه مسابقه به پایان می‌رسد که یکی از این مسابقات، بین دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا در ورزشگاه حافظیه انجام خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی