[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افشای یک اتفاق جنجالی درباره مسی، روزنامه شیراز نوین


ادعایی در فضای مجازی مطرح شده که بیانگر دستیابی لیونل مسی به توپ طلای 2023 است. به گزارش فوتبال 360، رقابت برای کسب توپ طلای 2023 با هیجان زیادی بین لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در جریان است. بسیاری از کارشناسان دنیا با برشمردن دلایلی، یکی از این 3 نفر را شایسته دریافت توپ طلا می‌دانند؛ البته رقابت مسی و هالند در این بین بیشتر به چشم می‌آید و بسیاری کیلیان را از دور خارج کرده‌اند.
مسی با قهرمانی در جام جهانی، بیشترین بخت را برای کسب توپ طلا دارد، اما مخالفان او با اشاره به عملکرد درخشان ارلینگ و کسب جام‌های متعدد به همراه منچسترسیتی در فصل گذشته، می‌گویند توپ طلا باید به این بازیکن نروژی برسد. ارلینگ در فصل پیش شاهکار کرده و در 53 مسابقه 52 بار دروازه رقبای سیتی را باز کرده است. به تازگی طرفداران کلیان امباپه هم وارد گود شده و با خارج کردن لیونل مسی از فهرست کاندیدای نهایی از این گفته‌اند که رقابت اصلی بین امباپه و هالند خواهد بود؛ طرفداران امباپه با اشاره به تغییرات در شیوه کلی این جایزه از این گفته‌اند که اگر ملاک، عملکرد شخصی بازیکنان باشد(همان‌طور که قوانین جدید اشاره می‌کند) با توجه به تأثیر امباپه در تیم باشگاهی و تیم ملی فرانسه، باید بخت اصلی را به او داد. کیلیان به تازگی مورد حمایت دیدیه دشان و سایر بازیکنان تیم ملی فرانسه قرار گرفته و آنها توپ طلا را حق این بازیکن می‌دانند.
حالا در آستانه اهدای این جایزه ارزشمند که قرار است 8 آبان در «تئاتر دُ شَتُله» پاریس برگزار شود، شایعه‌ای در فضای مجازی به راه افتاده و اگر صحت داشته باشد، باید مسی را برنده توپ طلای 2023 دانست؛ در حساب «X» و در صفحه اینترمیامی که به زبان فرانسوی خبر منتشر می‌شود ادعا شده نمایندگان «فرانس فوتبال» به دیدار مسی و خانواده‌اش رفته‌اند و با او گفت‌وگو کرده‌اند. «فرانس فوتبال» درست چند ساعت بعد از معرفی برنده توپ طلا، نسخه جدید مجله‌اش یعنی همان گفت‌وگو با برنده توپ طلا را منتشر می‌کند؛ مصاحبه‌ البته از قبل تهیه و تدارک دیده شده است. حالا اگرچه نمی‌توان به طور قطع و یقین این حساب در شبکه مجازی «X» را به اینترمیامی مرتبط دانست(حتی با وجود داشتن تیک آبی) اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، کار تمام و لئو برنده توپ طلای 2023 است. فابریتزیو رومانو هم در خبری درخور توجه از این نوشته که در برنامه‌ سفر مسی در ماه اکتبر، حضور در پاریس برای روز 30 اکتبر، یعنی دقیقاً همان روز مراسم اهدای توپ طلا، گنجانده شده و این فوق ستاره آرژانتینی در پاریس حاضر خواهد بود. مسی تا به الآن 7 بار توپ طلا را برده و همین حالا بسیاری از هواداران او، هشتمین توپ طلایش در دنیای فوتبال را جشن می‌گیرند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی