[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری پویش دخترانه هانیل در فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پویش دخترانه هانیل در این استان خبر داد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین،‌ ناهید صابر اردکانی در نشست مجازی ویدئوکنفرانس با مسئولان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان فارس از راه‌اندازی و آغاز پویش دخترانه هانیل در این استان خبر داد و اظهار داشت: هانیل، فرشته‌ای موافق با طبع لطیف زنانه است که در دنیا مأمور رسیدگی به امور زنان نزد خدا بوده و در آیه ۶۸ سوره به نام این فرشته اشاره شده است.
وی با بیان اینکه پویش دخترانه هانیل توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می‌شود، افزود: آغاز این پویش به میزبانی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شیراز بود که با عنوان هانیل‌های شیرازی اجرا شد.
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: پویش دخترانه هانیل به دنبال ایجاد بستری برای گفت‌وگوی سلیقه‌های متفاوت دخترانه در خوابگاه، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و حتی در سطح جامعه و بیرون از دانشگاه با محوریت دانشجویان است.
صابر بیان کرد: در پویش دخترانه هانیل، به دنبال گفت‌وگوی سلیقه‌های مختلف با یکدیگر و آموزش چگونگی ایجاد فضای گفت‌وگو هستیم.
وی، اعتمادسازی سلیقه‌های متفاوت به یکدیگر در دانشگاه‌ها را از اهداف دیگر پویش دخترانه هانیل برشمرد و تصریح کرد: این پویش دخترانه، نخستین قدم برای جمع‌آوری سلایق مخلتف در دانشگاه، حول یک محور تفکر اسلامی‌ایرانی است.
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: از مأموریت‌های مهم مسئولان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، پرداختن به نقش بانوان در جامعه اسلامی بوده که در پویش دخترانه هانیل به دختران فارس یادآور خواهیم شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی