[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

آیین بهره‌بردارى از ٢٠ کیلومتر بزرگ‌راه جهرم- لار- بندرعباس ، روزنامه شیراز نوین

ه گزارش روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، ٢٠ کیلومتر از بزرگ‌راه جهرم- لار- بندرعباس که پیش از این به زیر ترافیک رفته بود، به صورت رسمى با حضور مهرداد بذرپاش مقام عالى وزارت راه و شهرسازى افتتاح شد. حسن شبانى مدیرکل راه و شهرسازى لارستـان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه محور شیراز- جهرم- لار- بندرعباس از شریان مواصلاتى بین استان‌هاى فارس و هرمزگان و مناطق جنوبى کشور و حلقه اتصال مرکز کشور به بنادر مهم اقتصادی و مناطق آزاد تجاری بنادر عباس، شهید رجایی، شهید باهنر و جزیره قشم محسوب می‌گردد، افزود: با ترافیک بالاى این محور به دلیل مطلوبیت بیشتر در مشخصات فنى و مهندسى توسط رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیز تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان، تکمیل این محور بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است. وى با اشاره به اینکه هم‌اکنون ٢٠ کیلومتر از بزرگ‌راه جهرم- لار- بندرعباس در حوزه استحفاظى اداره کل راه و شهرسازى لارستان با اعتبارى بالغ بر ٦ هزار میلیارد ریال با حضور مقام محترم عالى وزارت به بهره‌بردارى رسید، افزود : این ٢٠ کیلومتر شامل قطعه ١ محور لار- جهرم به طول ٧/٥ کیلومتر حدفاصل تقاطع دبیران تا تونل وحدت، قطعه ٣ محور لار- جهرم به طول ٤/٥ کیلومتر حدفاصل محدوده روستاى بریز تا گردنه بریز و قطعه ٢ محور لار- بندرعباس به طول ٨ کیلومتر حدفاصل کیلومتر ١٠ الى ١٨ مى‌باشد. شبانى در ادامه به تشریح دستاوردهاى دوساله دولت سیزدهم در حوزه ساخت و توسعه راه‌هاى این اداره کل پرداخت و تصریح کرد: بهره‌بردارى از احداث و بهسازى ٢٠٩ کیلومتر بزرگ‌راه، راه اصلى، راه فرعى و روستایى تاکنون انجام شده که از این مقدار ٦٤ کیلومتر بزرگ‌راه، ٢٥ کیلومتر راه اصلى، ٣٠/٥ کیلومتر راه فرعى و ٨٩/٥ کیلومتر راه روستایى بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازى لارستان ضمن قدردانى از خیران اظهار داشت: تفاهم‌نامه جهت احداث و بهسازى ٣٥٠ کیلومتر راه با مشارکت خیران راه‌ساز در حوزه استحفاظى اداره کل راه و شهرسازى لارستان صورت گرفته است. 
وى در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آغاز عملیات اجرایى جهت احداث و بهسازى راه‌هاى حوزه استحفاظى با در نظر گرفتن اقدامات این اداره کل در حوزه راهدارى با مبلغى بیش از ٥٠هزار میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی