[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشد تعاملات اجتماعی با پیاده‌روسازی، روزنامه شیراز نوین


 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، رستم‌زاده شهردار منطقه 9 یادآور شد: پیاده‌روهای استاندارد که قابلیت پیاده‌روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد، می‌تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود. از آنجایی که تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود، در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏‌روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری منطقه 9 می‌باشد. 
اقدامات بهسازی و استانداردسازی پیاده‌روهای سطح منطقه با توجه به جدی بودن مقوله پیاده‌روسازی و ضرورت مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده‌روها، به عنوان یکی از مباحث اساسی که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد، صورت گرفته است. در همین راستا شهرداری منطقه 9 عملیات پیاده‌روسازی خیابان ابرار به متراژ 600 مترمربع را در دست اقدام دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم کردن بستر مناسب در راستای توجه به بحث عبور و مرور عابران، معلولان و روشن‌دلان و حفظ امنیت و آرامش شهروندان، احداث و استانداردسازی پیاده‌روهای سطح منطقه در طول سال با تمام توان پیگیری می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی