[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کامبک زردها با سوپرگل نجفی، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی با جبران گل خورده در نیمه اول به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت. در هفته هفتم رقابت‌های جام آزادگان عصر دیروز فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه میزبان شهرداری آستارا بود.
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلامزاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار و ابوالفضل بابایی.
ترکیب شهرداری آستارا: یوسف بهزادی، علی مغنمیان، امیر سام نصیری، شاهین ملکی، امیررضا افسرده، محمد محمدزاده، رضا صدری، فرشید پاداش، سهیل پوربخش، حسین پورامینی و مجید تاجیک. فجر شهید سپاسی در نیمه اول توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت، اما کمتر از حریف صاحب موقعیت‌های جدی گلزنی شد.
لحظات حساس نیمه اول:
دقیقه ۹: ارسال ضربه آزاد روی دروازه فجر شهید سپاسی و ضربه سر حسین پورامینی که از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۳، گل اول: پرتاب اوت بلند روی دروازه فجر شهید سپاسی، اثرگذاری شاهین ملکی و در ادامه ضربه سر فرشید پاداش درون دروازه علی غلامزاده قرار گرفت.
دقیقه ۲۷: اولین حمله خطرناک فجر شهید سپاسی و ضربه محمدرضا فلاحیان از بالای دروازه.
دقیقه ۴٠: ارسال ضربه آزاد از کنار خط طولی که نزدیک بود مستقیماً وارد دروازه فجر شهید سپاسی شود، اما غلامزاده توپ را به سختی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۱: ارسال کرنر روی دروازه فجر شهید سپاسی و ضربه سر امیررضا افسرده که به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.
دقیقه ۴۲: ارسال سعید زارع و ضربه سر محسن سیفی که در دستان یوسف بهزادی قرار گرفت.
دقیقه ۴۳: شوت زمینی فرشید پاداش از پشت محوطه جریمه که در دستان علی غلامزاده قرار گرفت.
دقیقه ۲+۴۵: اولین موقعیت بسیار جدی فجر شهید سپاسی در دقایق تلف‌شده نیمه اول و روی حرکت مدافع چپ این تیم شکل گرفت. داوود رجبی مدافع راست آستارا را دور زد و با چشمان باز، توپ را به محسن سیفی سپرد، اما مهاجم شمالی فجر شهید سپاسی بهترین موقعیت را از دست داد و توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.
در نهایت نیمه اول با یک نتیجه غیرمنتظره و پیروزی میهمان به پایان رسید.
در نیمه دوم فجر شهید سپاسی بازی کاملاً برتری نسبت به حریف خود ارائه داد و پیروز میدان شد.
لحظات حساس نیمه دوم:
دقیقه ۴۹: ابوالفضل بابایی پاس محسن سیفی را با ضربه‌ای بی‌دقت از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
دقیقه ۵٠: باز هم موقعیت خوب برای بابایی و ضربه بی‌دقت از بالای دروازه.
دقیقه ۶٠: ضربه فنی و زیبای سعید زارع، کاپیتان فجری‌ها با پای چپ از پشت محوطه جریمه را یوسف بهزادی به سختی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۲، گل تساوی: علی غلامزاده دروازه‌بان فجر شهید سپاسی توپ بلندی را به سمت زمین حریف ارسال کرد؛ این توپ پشت مدافعان به داوود رجبی، مدافع چپ جلوکشیده زردپوشان رسید و او با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
تعویض: در دقیقه ۶۵ مهدی رجب‌زاده دو تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد و حمید ملکی و حامد بحیرایی را وارد بازی کرد. هم‌زمان عرفان گلشنی و شاهین مجیدی نیز برای شهرداری به بازی آمدند.
دقیقه ۷۳: ارسال عالی داوود رجبی روی ضربه آزاد در دهانه دروازه نیاز به یک اشاره کوچک داشت تا گل دوم به ثمر برسد، اما توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۸، گل دوم فجر شهید سپاسی: ضربه داوود رجبی به پای مدافع حریف خورد و در برگشت ضربه تماشایی علی نجفی از ۲۳ متری به گوشه بالای دروازه شهرداری چسبید؛ نجفی هفته گذشته هم با یک شوت راه دور گل پیروزی بخش فجر شهید سپاسی را در دقایق پایانی به ثمر رسانده بود.
دقیقه ۸۶: تعلل مدافع فجر شهید سپاسی نزدیک بود کار دست این تیم دهد، اما دفع توپ غلامزاده خطر را دفع کرد.
داور مسابقه ۴ دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه دوم محاسبه کرد؛ در این دقایق فجر شهید سپاسی عقب کشید و نماینده آستارا حملاتی روی دروازه میزبان انجام داد، اما به موقعیت خطرناکی نرسید. در نهایت این بازی با چهارمین پیروزی متوالی فجر شهید سپاسی همراه شد تا این تیم با ۱۵ امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کند. فجر شهید سپاسی در هفته هشتم رقابت‌ها روز شنبه هفته آینده در بابل به مصاف دریا خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی