[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انتقال بیش از یک‌میلیارد و ۶۸۷میلیون لیتر مواد نفتی در منطقه فارس، روزنامه شیراز نوین

در 6 ماهه ابتدایی سال جاری حدود ده میلیون و 613 هزار بشکه معادل یک میلیارد و 687 میلیون لیتر مواد نفتی در منطقه فارس به مقاصد مصرف انتقال داده شده است. به گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، معاون عملیات منطقه در خصوص آمار انتقال مواد نفتی طی 6 ماهه اول سال گفت: ظرفیت خطوط لوله انتقال نفت خام و میعانات گازی در منطقه فارس حدود 105 هزار بشکه در روز می‌باشد و این بدان معنی است که در روز از تردد 500 تانکر جاده ای 30 هزار لیتری ممانعت به عمل می‌آید. شاپور عباسی بیان کرد: خطوط لوله نفت خام و میعانات فارس حدود 10 درصد از کل خطوط لوله انتقال نفت خام کشور را شامل می‌شود.
رشد 44 درصدی میزان انتقال نسبت به 6ماهه سال گذشته
عباسی همچنین ادامه داد: این منطقه دارای سه خط ورودی از مبدأ شرکت نفت و گاز گچساران و زاگرس جنوبی به پالایشگاه شیراز می‌باشد. وی مقدار انتقال نفت خام خط 10 اینچ گچساران شیراز در 6 ماهه اول سال 1402 را به میزان 8 میلیون و هشتصد و سی و شش هزار و 690 (8836690) بشکه اعلام و کرد و گفت: آمار نشان می‌دهد که میزان انتقال نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد افزایش داشته، که این امر با تزریق مواد روان کننده حاصل شده است. 
معاون عملیات منطقه همچنین از مقدار انتقال میعانات گازی خط 8 اینچ دالان به شیراز در شش ماهه اول سال 1402 گفت: در این بازه زمانی میزان 874 هزار و صدو پنج بشکه انتقال داده شده است. وی در پایان گفت: مقدار انتقال نفت خام خط 10 اینچ سروستان به شیراز در شش ماهه اول سال 1402، بالغ بر 899 هزار و چهارصد و نه بشکه 
بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی