[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اهدای ۲ دستگاه آمبولانس از سوی سازمان ملل به ایران، روزنامه شیراز نوین

اهدای ۲ دستگاه آمبولانس 
از سوی سازمان ملل به ایران

 مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت از اهدای ۲ دستگاه آمبولانس از سوی آژانس سازمان ملل ‌متحد در امور مهاجرت به سازمان اورژانس کشور خبر داد. به گزارش ایرنا از وبدا، محمدحسین نیکنام روز دوشنبه افزود: آژانس سازمان ملل‌ متحد در امور مهاجرت (IOM) در راستای ارائه خدمات سلامت به پناهندگان و جامعه میزبان در مناطق محروم کشور با هماهنگی اداره کل همکاری‌های بین‌الملل ۲ دستگاه آمبولانس به سازمان اورژانس اهدا کرد.
سازمان IOM یک آژانس تحت نظر سازمان ملل‌ متحد است که در زمینه خدمات و مشاوره مهاجرت به دولت‌ها فعالیت می‌کند و اخیراً در حوزه سلامت پناهندگان و مهاجران و جامعه میزبان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری می‌کند.
بر اساس این گزارش، نماینده آژانس سازمان ملل ‌متحد در امور مهاجران با حضور در ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور با جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
لالینی رئیس دفتر نمایندگی IOM در ایران، در این دیدار ضمن گفت‌وگو با میعادفر، در جریان خدمات سازمان اورژانس کشور قرار گرفت.
نحوه خدمت‌رسانی اورژانس به هم‌وطنان ساکن مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان از دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار بود. لالینی ضمن تحویل دو دستگاه آمبولانس به سازمان اورژانس کشور برای استفاده در اورژانس مراکز زاهدان و زابل، اظهار امیدواری کرد که این جلسه مقدمه‌ای برای همکاری‌های آینده دو مجموعه‌ باشد.
این گزارش می‌افزاید: دو دستگاه آمبولانس تحویل شده به ستاد مرکزی سازمان در اختیار مراکز اورژانس زاهدان و زابل قرار خواهد گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی