[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

باغ ایرانی آماده بهره‌برداری می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به فراوانی جمعیت در منطقه ۴ و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریزپروژه و بزرگ‌مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ این کلان‌شهر مورد بازدید کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید با توجه به فراوانی جمعیت در این منطقه و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریزپروژه و بزرگ‌مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست. رضا محمدیان افزود: با تلاش خوبی که توسط شهردار در منطقه ۴ و واحد عمرانی و سایر معاونت‌ها در حال انجام است، برخی این پروژه‌ها تا پایان سال و بعضی تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسند. او گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های جدید، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۱۴۰۴، اجرای آنها به اتمام برسد. این مقام عمرانی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در این پروژه‌ها به طور شاخص چندین باغ از جمله باغ سه‌گوش، ایرانی، باغ نارنج و... در حال احیا و بازسازی هستند که به عنوان فضای شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند. محمدیان گفت: پیاده‌روسازی در کنار باغ جنت و باغ ایثار و احداث سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت از طرح‌های در دست اقدام بوده که پیش‌بینی ساخت زورخانه مدت دو سال است.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از لوله‌گذاری در نقاط منطقه و مسائلی نظیر زیرسازی، بهسازی و تراش آسفالت و محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ که به‌صورت شاخص در محله درکی در حال انجام است، قدردانی کرد. عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: تشکیل کمیسیون تخصصی با حضور میدانی در مناطق و بررسی مسائل آن از تدابیر بسیار خوبی بود که در شورای اسلامی شهر عملیاتی شد. 
مصطفی کیانی ‌رحیمی افزود: ظرفیت‌هایی در مناطق وجود دارد که در پی این بازدیدها و کارگروه‌های تخصصی می‌توان انتظار گشایش و پیشرفت خوبی در حوزه عمرانی داشت.او بیان کرد: پروژه‌های فاخر گردشگری که در منطقه ۴ در دست اقدام است، باعث ایجاد تحول در حوزه گردشگری طبیعی در منطقه و حوزه خدمت‌رسانی در سایر مناطق که ورود ویژه‌ای دارند، می‌شود.
نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها، مردمی که نیز در حاشیه شهرک‌های این منطقه زندگی می‌کنند، به خدمات کیفی بسیار ارزشمند و نوینی دست می‌یابند.
شهردار منطقه ۴ شیراز نیز با قدردانی از حضور رئیس و اعضای کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، به تشریح و ارائه مباحث و موارد پروژه عمرانی در سطح منطقه که در حال اجراست، پرداخت. حسام‌الدین اسدزاده اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۴۳۰میلیارد تومان بودجه مصوب عمرانی در سال ۱۴۰۲ با ۱۱۶ پروژه ریز و درشت برای منطقه ۴ تعریف شده است و تلاش خود را برای بهره‌برداری و خدمات‌رسانی قرار داده‌ایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی