[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فلاح، مدیرعامل شهر راز: حافظیه پنجره شکسته فوتبال شیراز است، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل سابق برق و فجر شهید سپاسی که در سمتی جدید به کار مشغول است از شخص رئیس جمهور درخواست کمک کرد.
به گزارش ورزش سه، رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فوتبال شهر راز با اشاره به حضور پررنگ شهرهای صنعتی در فوتبال کشور گفت: اگر امروز شهرها و استان‌هایی چون کرمان، اصفهان، تبریز و اراک و اهواز یا آبادان در سطح اول فوتبال کشور حضور دارند، می‌توان گفت این حضور پررنگ ارتباطی تنگاتنگ با وضعیت صنعت بسیاری از این شهرها و استان‌های یادشده دارد. وی با اشاره به زیرساخت‌های بسیار ضعیف فوتبال در شهر شیراز خطاب به رئیس جمهور گفت: در استان‌های هم‌جوار هزینه‌های چند هزار میلیاردی صرف زیرساخت‌های ورزش و فوتبال استان می‌شود، اما اینجا در شیراز یک استادیوم و یک سالن شش‌هزار نفری احداث شد که ای کاش نمی‌شد! در واقع با احداث بسیار ضعیف این ورزشگاه‌ها دیگر ظرفیت‌های قدیمی فوتبال و ورزش شیراز نیز از یاد رفت و رسیدگی به آنها به بوته فراموشی سپرده شد؛ در واقع استادیوم پیر حافظیه تبدیل به پنجره شکسته فوتبال شیراز شده و این وضعیت تأسف‌بار نشان می‌دهد که اوضاع زیر ساخت‌های ورزشی در شیراز به سامان نیست. وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: شاید توقع زیادی باشد که از شما بخواهیم به صورت شخصی به وضعیت نابسامان فوتبال و ورزش استان رسیدگی کنید، اما از شما تقاضامندیم هر فردی که امین شماست را برای این منظور انتخاب کنید تا پای درد دل جامعه ورزشی استان به ویژه فوتبالی‌ها بنشیند. البته واقعیت این است که فوتبال ما هیچی ندارد! 
تیم‌های ما به سختی می‌آیند، لیگ برتر اما در یک جنگ نابرابر اقتصادی محو می‌شوند و لیگ برتر که ویترین فوتبال کشور است بدون حضور شیراز به حیات خود ادامه می‌دهد؛ در صورتی که به قول شیخ اجل سعدی شیرازی، شهرها همه بازند و شهر ما شهباز ... 
امروز اما حافظ لسان‌العیب نیست تا ببیند وضع بی‌مثال شیراز رو به زوال می‌رود! 
مدیرعامل فوتبال شهر راز وزارت نیرو را یکی از ثروتمندترین وزارتخانه‌های دولت دانست و گفت: متأسفانه تیم فوتبال برق شیراز که نماد شهر شیراز بود به دلیل نامهربانی‌های وزارت نیرو نسبت به این تیم دوست‌داشتنی از یادها و خاطره‌ها رفت و فجر شهید سپاسی نیز هرگز در حد و اندازه نام این شهید والامقام دیده نشد. 
وی کلیدواژه ممنوع است را کلیدواژه وزارتخانه‌های صنعتی و دارای انرژی برای شیراز توصیف کرد و افزود: ممنوع است، نامی آشنا از زبان وزرای صنایع و نیرو برای فوتبال و ورزش شیراز است؛ در حالی که اوضاع دیگر شهرهای کشور به لحاظ ایجاد زیرساخت‌های ورزشی نسبت به شیراز بسیار بهتر است و انگار ممنوع است فقط برای شیراز کاربرد دارد. 
وی در پایان از رئیس جمهور خواست بزرگتری کرده و با نگاهی دل‌سوزانه به ورزش فارس، توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان را در دستور کار خود قرار دهد تا در نتیجه نشاط اجتماعی و امیدواری بیشتر به زندگی در میان شهروندان خوب شیرازی ایجاد شود. 
فلاح با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان چون صنایع فولاد لامرد، ذوب آهن کوار و پالایشگاه پتروشیمی شیراز گفت: این صنایع نیاز به تقویت و توسعه دارند تا در نتیجه این مهم، ورزش استان نیز توسعه پیدا کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی